مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران خبر داد؛

توزیع ۱۵ هزار تبلت در قالب کمک مومنانه در بین دانش آموزان نیازمند مازندران

«علیرضا سعدی‌پور» از توزیع ۱۵ هزار تبلت، ۱۰ هزار لوازم التحریر و ۱۰۰۰ پوشاک در قالب کمک مومنانه در بین دانش آموزان نیازمند مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ - 08February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علیرضا سعدی‌پور» مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران امروز (دوشنبه) در آئین سراسری «نذر هوشمند» و «همکلاسی مهربان» در قالب نهضت کمک‌های مومنانه در اردوگاه شهدای دانش آموز مازندران تهیه ابزار آموزشی را در شرایط کرونایی در راستای رزمایش مومنانه یکی از فعالیت‌های مهم و اساسی برای بهره‌مندی دانش آموزان از فضای مجازی و استفاده از فضای الکترونیکی و کلاسهای مجازی دانست که در قالب پویش همکلاسی مهربان و نذر هوشمند انجام شد.

وی افزود: در این پویش تشکل‌های دانش آموزی و مخصوصا بسیج دانش آموزی و مجامع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و همه سازمان‌های مردم نهاد در قالب خیریه نیکوکاری و نیک اندیشی وارد این عرصه شدند تا ابزار‌های آموزشی تبلت و موبایل را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کنند.

توزیع ۱۵ هزار تبلت در قالب کمک مومنانه در بین دانش آموزان نیازمند مازندران

این مسئول ادامه داد: در ایام الله دهه فجر تبلت‌های آموزشی برای دانش آموزان نیازمند با حفظ کرامت در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: در این رزمایش با همکاری ظرفیت مهم بسیج دانش آموزی و توجه جدی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و جهاد علمی، ۱۵ هزار تبلت، ۱۰ هزار لوازم التحریر و ۱۰۰۰ پوشاک در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

«محمد جعفری» نیز ادامه داد: به همت و حمایت مردم شهیدپرور استان، دانش آموزان بسیجی یک اتفاق بزرگ، منسجم و هماهنگ در سطح کلان با محوریت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در قالب پویش همکلاسی مهربان و نذر هوشمند خدمات شایسته و ارزنده‌ای صورت گرفت.

توزیع ۱۵ هزار تبلت در قالب کمک مومنانه در بین دانش آموزان نیازمند مازندران

وی با اشاره به توزیع ۱۵ هزار تبلت، ۱۰ هزار لوازم التحریر و ۱۰۰۰ دست لباس گرم در بین دانش آموزان نیازمند گفت: همچنین در بحث شناسایی، تهیه و توزیع، شناسایی و استفاده از ظرفیت خیرین گام بلندی در جهت حل مسئله عدالت آموزشی برداشته شد که در زمان و ایام کرونا بار سنگینی را از لحاظ مسائل آموزشی به خانواده‌ها وارد کرده بود که با انسجام، بخش اعظمی از این مشکل حل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار