به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن صورت گرفت؛

تقدیر سردار کارگر از بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» با اهدای لوح سپاس از بانوان شاغل در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تقدیر به‌عمل آورد.
کد خبر: ۴۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ - 09February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با اهدای لوح سپاس از بانوان شاغل در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تقدیر به‌عمل آورد.

تقدیر سردار کارگر از بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران

لوح سپاس سردار کارگر صبح امروز توسط سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به «گلی کهنسال کلکناری» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران و «حدیثه صالحی» مسئول خبرگزاری دفاع مقدس استان اهداء شد.

تقدیر سردار کارگر از بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران

در متن پیام سردار کارگر آمده است:

مجد و عظمت مقام و شخصیت زن، برخاسته از موهبتی الهی است که هویت‌بخش همه ارکان وجودی زنان شده است. این گوهر و ودیعه‌ی مبارک، در وجود حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگو و اسوه به کمال رسیده است تا بتوان با پیمودن و گام برداشتن در این مسیر و مکتب به شأن حقیقی زن در نظام خلقت نائل شد.

حضور ارزشمند سرکار عالی به عنوان بانوی مسلمان ایرانی که به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته) پوینده و علاقمند رسیدن به تمدن اسلامی هستید؛ یک فرصت مغتنم برای شناخت هرچه بیشتر و بهتر شان والای زن در مسند بی‌بدیل خلقت است.

بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و همچنین سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و سختکوشی سرکار عالی در مسیر ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم خداوند متعال گام‌های ما را در مسیر ارزش‌های مکتب فاطمی مستدام بدارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار