طی عملیاتی در کرکوک؛

ارتش عراق مقادیر زیادی از تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کرد

نیرو‌های ارتش عراق طی عملیاتی در استان «کرکوک» موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به تروریست‌های تکفیری را کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۴۴۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ - 09February 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، نیرو‌های ارتش عراق همچنان به سلسله عملیات‌های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهند. نیرو‌های عراقی عملیات جدیدی را علیه تکفیری‌ها در استان «کرکوک» ترتیب دادند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های ارتش عراق مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در کرکوک را در هم کوبیدند. نیرو‌های عراقی در این عملیات موفق شدند مقادیر زیادی از تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کنند.

این درحالی است که روز گذشته وزارت کشور عراق با صدور بیانیه‌ای از انجام یک عملیات ضد تروریستی گسترده در استان نینوا خبر داد. وزارت کشور عراق اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی عراق در جریان عملیات‌های مذکور موفق شدند ۱۵ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و آن‌ها را بازداشت کنند.

پیش از آن نیز سازمان اطلاعات و امنیت عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که نیرو‌های امنیتی این کشور طی یک عملیات گسترده در بغداد موفق شدند ۱۳ عنصر تکفیری داعش را که پیشتر تحت تعقیب بودند، به دام اندازند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار