سفیر فلسطین در ایران:

سالگرد پیروزی انقلاب برای کشور‌های اسلامی مناسبتی مهم است

زواوی با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب برای کشور‌های اسلامی مناسبتی مهم است، گفت: افتخار ما در چهار دهه اخیر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده و ایستادن برابر رژیم آمریکا و صهیونیستی، افتخاری بزرگ برای نظام و ملت ایران است.
کد خبر: ۴۴۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ - 09February 2021

سالگرد پیروزی انقلاب برای کشور‌های اسلامی مناسبتی مهم استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران در گفت‌وگویی، با اشاره به چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این مناسبت مهم را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک عرض می‌کنم، ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور‌های اسلامی مناسبتی مهم است.

سفیر فلسطین در ایران تأکید کرد: افتخار ما در چهار دهه اخیر حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن بوده و ایستادن برابر رژیم آمریکا و صهیونیستی، افتخاری بزرگ برای نظام و ملت ایران است.

زواوی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل رژیم آمریکا و رژیم جنایت‌کار صهیونیستی پیروز بوده و خواهد بود، اضافه کرد: با وجود فشار‌های زیاد مثل تحریم‌ها، اَلحمدالله ترامپ رفت، ولی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برقرار است.

سفیر فلسطین در ایران با بیان اینکه بنده برای طول عمر مقام معظم رهبری دعا می‌کنم و این روز (۲۲ بهمن) را خدمت رهبر معظم انقلاب و همه مسؤلان نظام، رئیس جمهور و مِلت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم و دعا می‌کنم، خدا این ملت بزرگ و نظام عزیز را حفظ کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار