ارشد نظامی آجا در شمال‎شرق با خانواده شهید رضوانی نوغانی دیدار کرد

امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق با خانواده شهید ناو سروان «محمدرضا رضوانی نوغانی» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 09February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال‌شرق با خانواده شهید ناوسروان «محمدرضا رضوانی نوغانی» دیدار کرد.

ارشد نظامی آجا در شمال‎شرق با خانواده شهید رضوانی نوغانی دیدار کرد

امیر آذریان در این دیدار اظهار داشت: شهدا به‌مثابه ستارگانی نورانی، راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را روشن کرده‌اند.

وی افزود: در شرایطی که ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمن هنوز از موضع تخریبی خود دست برنداشته و استکبار جهانی همچنان در پی تضعیف کشور و استحاله نظام از آرمان‌های امامین انقلاب است و در این شرایط، استقامت و بردباری خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران می‌تواند سرمشقی برای آحاد ملت باشد.

در این دیدار که حجت‌الاسلام «حسین سلیمانی» هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش نیز حضور داشتند، گروه تلویزیونی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه پروژه ساخت مستند از زندگینامه شهید ناو سروان محمدرضا رضوانی نوغانی نسبت به ضبط خاطرات خانواده معظم این شهید اقدام نمود.

ارشد نظامی آجا در شمال‎شرق با خانواده شهید رضوانی نوغانی دیدار کرد

شهید ناوسروان محمدرضا رضوانی در ۲۹ فروردین‌ ۱۳۶۷ در نبردی نابرابر با نیروهای تروریست آمریکایی، به‌عنوان ملوان ناوشکن سهند به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار