فرمانده دانشگاه امام حسین (ع):

ایران به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده است

سردار حسنی‌آهنگر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پزشکی و تربیت مدیران هم موفقیت‌های خوبی داشته است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۴۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 09February 2021

ایران به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا حسنی‌آهنگر» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در گفت‌وگویی، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در حوزه دفاعی، اظهار داشت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای کشور و ملت ایران، تربیت جوانان دارای سبک و مکتبی که نماد آن‌ها مکتب شهید سلیمانی هست، بوده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به گوشه‌ای از اقتدار دفاعی امروز ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: این جوانان انقلابی کار‌های بزرگی در سطح جهان انجام داده اند، این اقدامات در حوزه‌های فنی به طور مثال ماهواره‌بر ذوالجناح و ماهواره‌بر‌های دیگری که تست شدند و سایر محصولات دفاعی دیگر در نیرو‌های مسلح صورت گرفته است.

سردار حسنی آهنگر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پزشکی و تربیت مدیران هم موفقیت‌های خوبی داشته است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بین المللی و منطقه‌ای تبدیل شده است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران سیطره، نفوذ و شعاع اثر تمدنی غرب را کاهش داده است، اظهار داشت: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی در جهان افزایش پیدا کرده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها