مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهنمیر خبر داد؛

پخش مستند «خشت اول» با موضوع شهید «ملائیان» از سیمای مرکز مازندران

«سید حسن رمضانیان» از پخش فیلم مستند «خشت اول» از سیمای مرکز مازندران خبر داد و گفت: این مستند با موضوع زندگی سردار شهید «پرویز ملائیان» به همت دفتر حفظ آثار و نشر لرزش‌های دفاع مقدس و با مشارکت شهرداری و شورای شهر بهنمیر تولید شده است.
کد خبر: ۴۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 09February 2021

پخش مستند «خشت اول» با موضوع شهید «ملائیان» از سیمای مرکز مازندران«سید حسن رمضانیان» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهنمیر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از پخش فیلم مستند «خشت اول» از سیمای مرکز مازندران خبر داد و اظهار داشت: این مستند 30 دقیقه‌ای شامگاه سه‌شنبه 21 بهمن به روی آنتن سیمای استانی می‌رود.

وی افزود: این مستند با موضوع زندگی سردار شهید «پرویز ملائیان» به همت دفتر حفظ آثار و نشر لرزش‌های دفاع مقدس و با مشارکت شهرداری و شورای شهر بهنمیر تولید شده است.

این مسئول دیدار با پیشکسوتان انقلاب، دیدار با خانواده شهیدان «سعید ابراهیم‌پور»، «دادمهر عباس‌نژاد»، «سعید پورکریم» و «سید کریم ذوالفقاری» از شهدای عملیات والفجر8، دیدار با خانواده شهید انقلاب «حسینعلی حسین‌نژاد»، محفل روایتگری به مناسبت عملیات والفجر8 با حضور گردان بیت المقدس و محفل روایتگری یاد یاران آسمانی در مساجد از جمله برنامه‌های دفتر حفظ آثار دفاع مقدس بهنمیر در ایام الله دهه فجر بود.

وی همچنین ادامه داد: اعزام راوی دفاع مقدس و انقلاب به مساجد، محفل روایتگری در دفتر حفظ آثار بهنمیر، بازدید جوانان از نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، یادواره شهید «سید صادق شفیعی» در مسجد بالامحله و بازدید فرمانده سپاه بابلسر از دفتر حفظ آثار بهمنیر از دیگر برنامه‌ها بود که در این ایام به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار