از سوی بسیج برگزار می‌شود؛

جشنواره ملی جهادگران و اقتصاد مقاومتی/ مراسم بزرگداشت شهدای شاخص عشایر

سازمان بسیج سازندگی کشور در هفته هفته سی و نهم از چهل‌سالگی دفاع مقدس جشنواره ملی جهادگران و اقتصاد مقاومتی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵ - 13February 2021

جشنواره ملی جهادگران و اقتصاد مقاومتی/ بزرگداشت شهدای شاخص عشایر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، بسیج در هفته هفته سی و نهم از چهل‌سالگی دفاع مقدس که از بیست و پنجم بهمن تا اول اسفند با عنوان «اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی در دفاع مقدس» نام‌گذاری شده است، ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کند.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی و صندوق‌های قرض‌الحسنه با رویکرد ارزش و امنیت غذایی در سطح استان‌ها، برگزاری یادواره شهدای جهادی و معرفی شهدای جهادگر بسیج سازندگی، جشنواره ملی جهادگران و اقتصاد مقاومتی، مجامع جهادی استانی و ملی و مرکزی توسط بسیج سازندگی و افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان‌ها، از جمله برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج سازندگی پیش‌بینی شده است.

همچنین در مدت یادشده، یادواره و مراسم بزرگداشت شهدای شاخص عشایر، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران عشایر، ساخت تندیس و اِلمان به نام شهدای عشایر و نصب آن‌ها در مکان‌های مناسب و تجلیل از اقوام فعال در حوزه دفاع مقدس توسط سازمان بسیج عشایری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار