استاندار کرمان:

افتخار سردار سلیمانی تبعیت واقعی از رهبری بود

«علی زینی‌وند» در مراسم اختتامیه جشنواره اسوه های صبر و مقاومت گفت: افتخار سردار سلیمانی تبعیت واقعی از رهبری بود و رفتار شهید سلیمانی انعکاس و انشعابی از دیدگاه‌های رهبری است.
کد خبر: ۴۴۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 09February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی‌وند» استاندار کرمان در مراسم اختتامیه جشنواره اسو ه‌های صبر و مقاومت با تقدیر از مادران و همسران شهدا و پاسداشت خون شهیدان اظهار داشت: تقدیر از خانواده شهدا یک وطیفه است و آسایش و رفاه امروز ما به برکت خون شهدا است که باید در انجام وظایفمان کوتاهی نکنیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی، بزدلانه از مادران و همسران شهدا هراس دارند و این ابهت جمهوری اسلامی و خون شهدا است که باید راه این عزیزان به درستی دنبال کنیم و بتوانیم این گنیجنه را به سرمنزل هستی برسانیم و تکریم و تجلیل این عزیزان وطیفه است.

زینی‌وند گفت: دشمنان از چهره مهربان مادر بزرگوار شهید سلیمانی هم می‌ترسند و حاضر نیستند لحظه‌ای عکس ایشان در فضای مجازی در دسترس عموم مردم جهان قرار گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه رفتار و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد که میلیون‌ها جوان در روز شهادت ایشان به خیابان‌ها بیایند و اگر ما میلیون‌ها دل را در گرو این شهید بزرگوار و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی با مکتب شهید سلیمانی همراه نکنیم به وظیفه خود خوب عمل نکردیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ما حق نداریم سلایق شخصی و فردی خودمان را با مکتب شهید گره بزنیم عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی باید در جهت تولید اقتدار و امنیت و غرور برای بشریت، شجاعت و انسانیت هدایت شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی چتری به گستردگی همه آزادگان و آزادی‌خواهان دنیاست و ما وظیفه داریم این مکتب را به درستی تبیین کنیم و خانواده شهدا و بانوان ایثارگران نقش برجسته‌ای می‌توانند در این حوزه داشته باشند.

استاندار کرمان تصریح کرد: بزرگترین خدمت امروز این است که اجازه ندهیم مادر و زن بدسرپرست و بی‌سرپرست تحقیر و فرزند او با حقارت بزرگ شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: ارزش‌های اسلامی و انقلابی آنقدر ریشه در دل جوانان و جمعیت ایران و اسلام دوانده که اگر ما هم کاری نکنیم، آن‌ها به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی متعلق به نسل جوان است و سعی کنیم که چتر جمهوری اسلامی را محدود به سلیقه خودمان نکنیم، بگذاریم همه مردم زیر این چتر باشند و همان دیدگاه رهبری را تبلیغ کنیم اظهار داشت: افتخار سردار سلیمانی تبعیت واقعی از رهبری بود و رفتار شهید سلیمانی انعکاس و انشعابی از دیدگاه‌های رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها