فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مسئولان نگذارند دلاوری‌های شهدا رنگ کهنگی به خود بگیرد

سردار مرتضی کشکولی گفت: وظیفه آحاد مردم قدرشناسی از قشر عزیز ایثارگر است و وظیفه مهمتر برعهده مسئولین است که نگذارند این رشادت‌ها و دلاوری‌ها رنگ کهنگی بگیرند.
کد خبر: ۴۴۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 09February 2021

مسئولان نگذارند دلاوری‌های شهدا رنگ کهنگی به خود بگیردبه گزارش دفاع‌‌پرس  از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در یادواره شهدای مداح شهرستان ازنا که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مسجد باب الحوائج  این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تقارن یادواره شهدا با بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی تقارنی همیشگی است، ما انقلاب اسلامی را با خون شهدا آغاز کردیم و با خون شهید به ‌پیش می‌بریم و امیدواریم که سایه شهادت همچنان بر سر انقلاب ما باشد.

وی افزود: شهدا و ایثارگران حق بزرگی برگردن این نظام و انقلاب دارند. شهدایی که در هر قشری بودند همه آنچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از جان خود برای پایداری این انقلاب گذشتند.

کشکولی گفت: وظیفه آحاد مردم قدرشناسی از قشر عزیز ایثارگر می باشد و وظیفه مهمتر برعهده مسئولین است که نگذارند این رشادت ها و دلاوری‌ها رنگ کهنگی بگیرند بلکه همواره و در هر فرصتی باید از تلاش برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بهره برد.

یادآور می شود در پایان این مراسم از خانواده شهیدان «محمد قاسم خنجری»، «سید محمد موسوی»، «علی اصغر بیات»، «قدرت اله اکبری»، «عزت اله حیدری»، «غلامعلی توکلی» که از شهدای مداح شهرستان ازنا می باشند تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها