فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۶۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی

سردار کریمی گفت: در سال ۹۹ با توجه به احساس نیازی که در سطح استان وجود داشت انجام پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۶۴۰ پروژه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۴۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 09February 2021

بهره برداری از ۶۴۰ پروژه محرومیت زدایی در استان مرکزی

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در سطح استان مرکزی گفت: خوشبختانه در طول سال های اخیر با طنین انداز شدن روحیه جهادی در بین اقشار و آحاد مختلف مردم در استان مرکزی، شاهد اثربخشی فعالیت ها هستیم که امروز بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس گروه های جهادی درسطح استان فعال هستند که در بیش از ۲۲ قشر خدمات تخصصی ارائه می کنند.

کریمی اظهار کرد: در سال ۹۹ با توجه به احساس نیازی که در سطح استان وجود داشت انجام پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۶۴۰ پروژه به بهره برداری رسید که عمدتا شامل کانال کشی آب کشاورزی، لایروبی قنوات، لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی، لایروبی رود آب‌ها، ساخت استخر ذخیره آب، ساخت زمین‌های ورزشی روباز، اجرای پروژه‌های انتقال آب شرب و غیره بودند.

وی افزود: همچنین یکی از مسائل دیگری که در سطح استان به آن توجه ویژه شد ایجاد اشتغال بود که در سال ۹۹ بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی پایدار به وجود آمد که بخشی از آنها از طریق فعالیت در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، مرغ، شترمرغ، دام ، بوقلمون، کشت گیاهان دارویی، زعفران، باغات داربستی انگور، زنبورعسل و سایر موارد به وقوع پیوست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد مردمی ایجاد صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا در دستور کار قرار گرفت که بیش از ۶۱۰ صندوق با محوریت مردم تشکیل شد.

کریمی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان دلاور با اقدامات مختلف کار خدمت به مردم را تعطیل نکردند و همواره در عرصه های مختلف پای کار بودند که بیش از ۱۴ هزار جهادگر در امر مقابله و کاهش بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در طول بیماری کرونا نهضت کمک های مومنانه بود که اقدامات بسیار اثربخشی انجام شد و تا به امروز بیش از ۲۴۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده که این اقدام با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار