وزیر دفاع:

نتیجه ایستادگی مردم در برابر نظام سلطه، اقتدار امروز ایران اسلامی است

امیر حاتمی با بیان اینکه خون های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است، تأکید کرد: نتیجه ی آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.
کد خبر: ۴۴۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰ - 09February 2021

نتیجه ایستادگی مردم در برابر نظام سلطه، اقتدار امروز ایران اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جشن ویژه ی این روز خجسته که با حضور کارکنان وزارت دفاع و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد، با گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهدای راه استقلال و امنیت کشور به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدِ دانشمند فخری زاده اظهار داشت: امروز در حالی ورود به چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن میگیریم که ورای تصور دشمنان است و آنها انتظار داشتند این انقلاب در سال های آغازین شکست بخورد و در نهایت چله ی خود را نبیند.

وزیر دفاع با بیان اینکه آنهایی که آرزوی شکست انقلاب را می کردند امروز به زباله دان تاریخ ریخته شدند گفت: به کوری چشم دشمنان، امروز انقلاب اسلامی ایران به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

امیر حاتمی در همین زمینه افزود: البته جنایتکاران و مزدورانی که از صندلی خود پایین آورده شدند باید پاسخ جنایات خود را دهند و در انتظارات مجازات بمانند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اشتراکات و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های رخ داده در جهان گفت: شباهت انقلاب ها عدم تمکین عده، گروه و یا صنف و جریانی خاص در برابر وضع موجود بوده است اما مردم ایران در انقلاب اسلامی خواسته ی صنفی نداشتند بلکه دنبال تحقق آرمانی بزرگ با عنوان  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان تفاوت دیگر انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها گفت: مردم در فرایند انقلاب اسلامی به دنبال رفع هر گونه وابستگی با محقق کردن شعار «نه غربی نه شرقی» بودند و به همین دلیل مسیر انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها کاملاً متمایز بوده و هست.

وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: نتیجه ی آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه ، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته ای مستحکم شده است گفت: همه ی این ها هزینه های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاوردها و حرکت در مسیر خود کفایی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه خون های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه‌ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار