یادداشت/

اتحاد ملی و انسجام اسلامی رمز ماندگاری انقلاب

بر همه مسلمانان جهان بخصوص ملت مسلمان ایران است که در برابر سنگ اندازی های خارجی و داخلی ایستادگی کرده و یک بار دیگر همانند 22 بهمن سال 1357 اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود را حفظ کنند.
کد خبر: ۴۴۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 09February 2021

اتحاد ملی و انسجام اسلامی رمز ماندگاری انقلابگروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ 22 بهمن یکی از مهم‌ترین روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، چهل و دو سال پیش مردم مسلمان ایران در 22 بهمن سال 1357 به رهبری امام و روحانیت، نهضتی را به ثمر رساندند که نشأت گرفته از معارف قرآن و اهل بیت (ع) و قیام آن حضرت بود.

ملت ایران به پیروی از امام خود، خواهان استقلال فرهنگی و نظامی و سیاسی و اقتصادی کشور و عدالت و شرف و انسانیت بودند و با دست خالی در برابر قدرت تا دندان مسلح پیروز شدند؛ زیرا که در این قیام چراغ راهشان امام حسین (ع) بود، همانند آن حضرت در برابر بی عدالتی ها و فساد فرهنگی، ایستادگی کردند.

جامعه ایران اگر آن روز از لحاظ سیاسی بر استکبار غلبه کردند، امروز پس از چهل و دو سال یکبار دیگر در عرصه های مختلف پیروزی های مهم دیگری کسب کرده که خود مصداق انقلابی دیگر است و این خود جز با اتحاد و همدلی ناممکن بوده است.

تجربه ثابت کرده است که هر وقت مسلمانان با مسائل مهم و حیاتی روبه رو شده و در چند قدمی دست یابی به اهداف خود شده اند، عده ای با طرح مسائل جزئی و کم اهمیت، خواسته اند فکر مردم مسلمان را از طرح های اساسی و زیربنائی منحرف سازند و نگذارند به هدف اصلی برسند.

چنانکه چهل و دوسال پیش، در بحبوحه مبارزات ملت مسلمان ایران برای دستیابی به پیروزی خود بر طاغوت، دست استکبار با ایجاد گروه های سیاسی و مذهبی و در برابر هم قرار دادن گروه های مذهبی و غیر مذهبی و به جان هم انداختند، آنها سعی داشتند اتحاد و یکپارچگی مردم مسلمان را از هم بپاشند و مانع رسیدن به هدف اسلامی آنها شوند.

دشممنان غافل از اینکه ملت مسلمان ایران ثابت کردند بر اساس آموزه های دینی و حس وطن دوست با غیرت است، به رهبری روحانیت، با اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود در برابر همه سنگ اندازی ها ایستادگی کرده و در 22 بهمن سال 57 بر تاریکی ها غلبه کرده و طعم خوش پیروزی بر طاغوت را چشیدند.

امروز هم مسلمانان جهان بالاخص کشور عزیزمان ایران با دشمنان مستکبر و سرسخت روبه رو است که یکپارچگی مسلمانان و هموطنان عزیزمان را بر نمی تابند، و سعی دارند با مطرح کردن مسائل جانبی و غیر حیاتی، نیروهای مسلمان را صرف تضعیف یکدیگر نمایند و نگذارند وحدت نیروها شکل بگیرد.

امید است همه ملت ایران اسلامی و مسئولان کشور نه تنها در مبارزه سیاسی با استکبار، بلکه در مبارزه علمی و فرهنگی، به خواست خدا، هرچه بیشتر پیروز شوند؛ زیرا که مردم مسلمان ایران پیرو قرآن و معارف اهل بیت (ع) هستند و خدا پشتیبان آنان است.

بر همه مسلمانان جهان بخصوص ملت مسلمان ایران است که در برابر سنگ اندازی های خارجی و داخلی ایستادگی کرده و یک بار دیگر همانند 22 بهمن سال 1357 اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود را حفظ کرده و به اهداف خود که همان پیشرفت و اعتلای سیاسی و عدالت اجتماعی و کارهای زیربنائی کشور با هویت اسلامی و قرآن و معارف اهل بیت و است، دست یابند و دشمنان این مرز و بوم و فرهنگ اصیل اسلامی را مأیوس سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار