دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان با جانباز «محمدرضا سیدی»+ تصاویر

مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با جانباز هنرمند «محمدرضا سیدی» دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۴۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ - 09February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفط آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان و «مجتبی اسدی» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با جانباز هنرمند «محمدرضا سیدی» دیدار و گفتگو کرد.

محمدرضا سیدی در این دیدار صمیمانه به ذکر خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: سال 1360 به عنوان بسیجی وارد جبهه شدم و در عملیات خیبر از ناحیه پا جانباز شدم و بعد از بستری در بیمارستان دوباره به جبهه بازگشتم.

مدیر کل حفظ آثار کرمان با جانباز «محمدرضا سیدی» دیدار و گفتگو کرد

جانباز سیدی که یکی از مربیان و قهرمان ورزش فوتبال و فوتسال استان می باشد گفت: در جبهه رزمنده ها در انجام کار و یا هر فعالیتی از هم سبقت می گرفتند و در کمک کردن به یکدیگر کوتاهی نمی کردند.

وی عنوان کرد: در جبهه فرقی بین فرمانده و رزمنده وجود نداشت و همه در کنار هم با یک هدف واحد با دشمن می جنگیدند و من علاوه بر میدان رزم در جهت بالابردن روحیه رزمنده ها در جبهه از موسیقی استفاده می کردم و در خط مقدم نیز سنتور می نواختم.

وی با اشاره به نحوه مجروحیتش در جبهه عنوان کرد: شهید «عبدالمهدی مغفوری» در جبهه لباس های من را می شست و مرتب و تمیز تحویل می داد و وقتی رزمنده این قدر در کنار فرمانده اش احساس آرامش داشته باشد هرگز از آنجا نمی خواهد دل بکند.

مدیر کل حفظ آثار کرمان با جانباز «محمدرضا سیدی» دیدار و گفتگو کرد

وی به بیان خاطره ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: یک روز که لباس های من نیاز به شستن داشت متوجه شدم شهید حاج قاسم لباس های من را شسته و آنها را روی بند پهن کرده است و این حرکت فرمانده باعث می شد رزمندگان در جبهه با الگوگیری از فرمانده خود، حرکت های ایثارگرانه بسیاری انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها