جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا:

ترویج فرهنگ شهادت باعث تقویت باورهای دینی می‌شود

امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، یقینا تقویت باورهای دینی و ملی را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ - 09February 2021

به گزارش دفا‌ع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم مرتضی محمدی جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در مراسم رونمایی از نقاشی دیواری شهید صیادشیرازی در مجمتع یاس مشهد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی برای کشور عزیزمان به همراه داشت و در همه حوزه‌ها شاهد پیشرفت‌های چشمگیری هستیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که نظام را در برابر تهدیدات نظامی و هجمه فرهنگی بیمه می‌کند؛ بر همین اساس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار گیرد.

ترویج فرهنگ شهادت باعث تقویت باورهای دینی می‌شود

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا خاطر نشان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، یقینا تقویت باورهای دینی و ملی را در پی خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: تبیین فرهنگ شهادت و مقاومت، به جوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی می‌آموزد که چگونه بر مشکلات و موانع موجود بر سر راه انقلاب فائق شوند و مسیر اعتلای نظام را بپیمایند، همانگونه که شهیدان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت با وجود سختی‌ها و علیرغم کینه‌توزی‌های دشمنان توانستند بر مشکلات غلبه کنند.

وی تاکید کرد: به برکت از جان‌گذشتگی شهدا، فداکاری رزمندگان و هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) امروز ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است و در سطح منطقه و بین‌الملل تاثیرگذار است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا ضمن تقدیر از اقدامات سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: در همه کشورهای فاتح جنگ، بعد از پایان جنگ بناها و یابودهایی برای افتخار‌آفرینان خود می‌سازند که نام و یاد آنان همواره در جامعه زنده بماند که در ایران اسلامی نیز در این سال‌ها توجه خاصی به این امر صورت گرفته است.

ترویج فرهنگ شهادت باعث تقویت باورهای دینی می‌شود

محمدی در بخش پایانی سخنانش به ویژگی‌های امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی اشاره کرد ‌و گفت: شهید صیادشیرازی مجاهدی خستگی‌ناپذیر، شجاع، مومن و ولایتمدار بود. سیره عملی این شهید والامقام برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها