مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:

حرکت الهی امام خمینی و شهدا حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرد

حجت الاسلام «محمد رضا اسماعیل پور» گفت: حرکت الهی امام (ره)، شهدا و ملت عظیم الشان ایران اسلامی است که دست در دست هم زیر بیرق سید الشهدا (ع) به رهبری امام راحل قیام کردند و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند.
کد خبر: ۴۴۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ - 09February 2021

حرکت الهی امام خمینی و شهدا حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «محمدرضا اسماعیل پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر امروز در این آئین ویژه با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای والا مقام اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که وظیفه پیامبران الهی هدایت مردم و بیرون بردن آنها از ظلمات و وارد کردن آنها به نور و نورانیت است همچنان که امام خمینی (ره) ملت ایران را از زیر چکمه‌های دژخیمان حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی رهایی بخشید.

وی گفت: هر سال ایام الله دهه مبارک فجر گرامی داشته می‌شود بر اساس این آیه شریفه و عمل به آن است که خداوند می‌فرماید و ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ، یعنی ایام خاص خدا را یادآوری کنید.

اسماعیل پور افزود: ایام الله دهه فجر یادآور ی حرکت الهی امام (ره)، شهدا و ملت عظیم الشان ایران اسلامی است که دست در دست هم زیر بیرق سید الشهدا (ع) به رهبری امام راحل قیام کردند و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر یادآور شد: در طول دوران انقلاب اسلامی دشمنان می‌خواستند افول این انقلاب و نظام اسلامی را ببینند ولی خود آنها و دولت‌هایشان به افول رسیدند.

وی بیان کرد: در سال‌های متمادی ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان به انواع توطئه‌ها علیه این نظام دست زدند، جنگ تحمیلی هشت ساله و شبیه خون فرهنگی و انحراف جامعه را در دستور کار خود قرار دادند، گروه‌های تروریستی مانند داعش ایجاد کردند ولی هیچ گاه به اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام اسماعیل پور گفت: در پیچ و خم زندگی و هنگامه مواجه با مشکلات نباید فراموش کرد که این انقلاب چگونه به نتیجه رسیده و چه خون‌هایی که برای به ثمر رسیدن آن به زمین ریخته شده است تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

وی تصریح کرد: ملت ایران همانگونه که در مکتب امام خمینی (ره) شاگردی کردند و توانستند انقلاب را به نتیجه برسانند امروز هم با تبعیت از امام خامنه ای (مدظله العالی) به حول و قوه الهی این انقلاب را به انقلاب ولی عصر (عج) متصل خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: یکی از وظایف ما شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که امسال با توجه به شرایط ویژه به صورت خودرویی برگزار می‌شود که همه خانواده‌ها با مشارکت در این راهپیمایی بار دیگر با انقلاب و ولایت فقیه و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها