در پیام تولیت آستان قدس رضوی تاکید شده است؛

خشم استکبار جهانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام احمد مروی در پیام خود به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی از دستاوردهای انقلاب به خشم آمده، تحریف و تحریم را دو ابزار دشمنان انقلاب برای برگرداندن ایران به شرایط قبل از پیروزی انقلاب دانست.
کد خبر: ۴۴۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ - 09February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ

سلام خدا بر صاحب اصلی انقلاب اسلامی ایران، خورشید ولایت عظمی حضرت بقیه‌الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، که این نهضت برای پیوستن به نور خورشید حکومت عدل جهانی ایشان برپا شده است.

سلام خدا بر خمینی کبیر که اقتدار ایرانیان را از حقارت شاه در برابر سگ مستشار آمریکایی در کاپیتولاسیون به حضور ایران مقتدر در مرزهای رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه‌ی غرب آسیا رساند.

سلام خدا بر شهیدان انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا شهادت فخر ایران در ۷ آذر ۱۳۹۹، بر انسان‌های‌ آزاده‌ و بزرگی‌ که‌ جان‌ بر سرپیمان‌ نهادند و در راه‌ خدا از خود گذشتند تا انسانیت زنده بماند، تا پرچم لااله‌الاالله، امنیت، عزت، استقلال، علم و فرهنگ ایرانی بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآید و دشمنان اسلام خار و ذلیل گردند.

سلام خدا بر حاج قاسم عزیز فرمانده جهانی سپاه قدس، که شهادت او و بدرقه میلیونی پیکر مطهرش دولت تروریست آمریکا را مفتضح کرده و عرق شرم بر پیشانی شعاردهندگان «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» نشاند.

روز بیست و دوّم بهمن، روز نجات ملّت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ‌ترین انقلاب دوران بر مقام معظم رهبری و بر مردم سلحشور ایران اسلامی مبارک باد.

بیست و دوم بهمن روز پیروزی مردم مومن، مستقل و شجاع بر اقلیتی مفسد، وابسته و بزدل است. روزی که مردم برای اجرای احکام دین و برای تحقق آزادی، استقلال، عدالت و مردم‌سالاری دینی سینه خود را در برابر تانک و گلوله قرار دادند. اکنون پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب اسلامی هنوز این شعارها برای نسل جوان و عموم مردم جذاب بوده و مطالبه تحقق این شعارها از مبارزه شفاف با فساد تا انتقام سخت حاج قاسم بر زبان مردم آزاده ایران جاری است.

استکبار جهانی از دستاوردهای انقلاب به خشم آمده و تمام تلاش خود را می‌کند با دو ابزار تحریف و تحریم، ایران اسلامی را به عقب برگردانده و گاو شیرده خود کند. رجوع به خط امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری تنها راه در امان ماندن از خط تحریف انقلاب است. در مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن راه حل اصلی خنثی کردن تحریم‌ها از طریق تکیه به درون و جهش تولید و گرفتن سلاح تحریم از دشمن است؛ اگر بتوانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم دشمن مجبور به رفع تحریم‌ها می‌شود.

اکنون انقلاب اسلامی گام اول خود را پشت‌سر گذاشته و در گام دوم حرکت خود به دنبال تحقق تمدن نوین اسلامی به دست نسل جوان انقلاب است. کشورهای اسلامی اگر به دنبال عزت، پیشرفت و پیاده سازی احکام اسلامی در جامعه هستند باید تلاش کنند که در کنار یکدیگر جبهه‌ای مقابل مستکبرین جهان شکل داده و تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری نمایند.

میدان‌دار این مسیر جوانان مومن و انقلابی هستند. جوانانی که در میدان علم حماسه موشکی و هسته ای را رقم زده‌اند؛ جوانانی که حماسه مدافعان حرم را آفریده‌اند، جوانانی که در میدان‌ سلامت این جانفشانی‌ها را از خود نشان داده‌اند؛ سزاوار پرچمداری در گام دوم انقلاب هستند و این نیازمند اعتماد آحاد جامعه و مسئولین به آنان است.

مردم همواره با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سال‌های گذشته، در تشییع حاج قاسم سلیمانی و کمک‌های مومنانه دوران کرونا دلدادگی خود به شعارهای انقلاب را فریاد کرده و دشمنان را سرافکنده کرده‌اند و امسال نیز دلتنگ حضور حداکثری در جشن ملی انقلاب اسلامی هستند. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ایران است. ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها