یادداشت/ مسعود حیدری

«۲۲ بهمن»؛ نقطه عطف تقابل دو جبهه حق و باطل

۲۲ بهمن هر سال به نقطه عطفی برای تقابل جبهه حق در برابر باطل تبدیل می‌شود. تقابلی که در چهل و دومین سالگرد پیروزی و گرامیداشت آن، شاهد اضمحلال و نابودی بسیاری از دشمنان پر طمطراق و حیله‌گر آن هستیم.
کد خبر: ۴۴۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۹ - 10February 2021

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ مسعود حیدری؛ ۲۲ بهمن هر سال به نقطه عطف تقابل جبهه حق در برابر باطل تبدیل می‌شود. تقابلی که در چهل و دومین سالگرد پیروزی و گرامیداشت آن، شاهد اضمحلال و نابودی بسیاری از دشمنان پر طمطراق و حیله‌گر آن هستیم.

ملت بزرگ ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ پس از نزدیک به ۱۵ سال مبارزه نفس‌گیر با طاغوت درون کشور که ۲۵۰۰ سال بر این سرزمین چنبره زده بود و در اواخر حیاتش با انواع وابستگی‌ها و ایران‌ستیزی‌ها باعث سرافکندگی و درماندگی ملت شده بود، رخت از این سرزمین بست و عنان را به دست کسانی داد که با تمام کارشکنی‌ها و ناجوانمردی‌های داخلی و خارجی، به اعتراف کارشناسان جهانی، می‌رود تا به یکی از قطب‌های جهان و قدرت‌های مطرح تبدیل شود.

امام راحل که در راس این انقلاب سترگ دل به دریا زد و علی‌رغم تنها ماندن از سوی علمای بزرگ وقت، در مقابل طاغوت قد علم کرد و ملت ایران را، چون آسمان در زیر سایه خود قرار داد، با همواره در دل داشت تا با نجات کشور از وابستگی و اسعمار و استثمار غرب، راه ملت را برای تعالی و رشد هموار کند. از رو انقلاب اسلامی بر خلاف همه کارشکنی‌هایی که در راه رشدش به خود دیده، از این جهت که اصل انقلاب در ایران ریشه دوانده و چهارچوب خود را حفظ کرده، همچنان قوی و بالنده در راه استقلال و قدرت‌یابی پیش می‌رود.

امسال ۲۲ بهمن با سال‌های دیگر تفاوتی مبرز داشت، آن هم اینکه کسانی که در این چند سال زمان معکوس برای براندازی نظام اسلامی ایران تعیین می‌کردند، امروز با خفت و خواری در کشور‌های خود به زباله‌دان تاریخ انداخته شده و در انتظار محاکمه و مجازات از سوی مردم خویش هستند.

ایران بزرگ در تاریخ پر فراز و نشیب خود روز‌های بسیار سختی را دیده است، روز‌هایی که از سوی دشمنان قسم‌خورده این کشور و سرزمین تحمیل شد تا دارایی‌های مادی و معنوی‌اش به یغما رود؛ اما از آنجا که ملت ایران در ادوار تاریخ، دل در گرو ذات احدیت داشته و همواره چراغ به دست، در پی روشنایی حق در دل ظلمات بوده است.

تاریخی که وقایع امروز را در دشمنی با ملت ایران، به تکراری ملال‌آور بدل ساخته و یادآور روز‌های سختی است که ملت ایران در مواجهه با کشور‌های غربی دیده است. ۲۲ بهمن، اما قدرت‌نمایی تاریخی ملت ایران است تا به همگان ثابت کند، استقامت و اتکال به قدرت حق، هرچند هزینه‌هایی دارد، اما در مقایسه با ذلت و خواری که وادادگی و درماندگی در برابر دشمن تحمیل می‌کند، ناچیز است.

امروز، اما در سایه استقامت و ایستادگی ملت ایران در زیر سایه رهنمود‌های ولایت فقیه، آوازه انقلاب اسلامی به حدی در جهان پیچیده است که برخی دولت‌های آمریکا ـ راس هژمونی استکبار و خباثت در جهان ـ به سبب تقابل وحشیانه و ظالمانه با ایران بزرگ، سرنگون می‌شوند و این حاکی از قدرت نرم ایران است که امروز قدرت سخت آن نیز در حال رسیدن به قدرت نرمی است که ۴۲ سال است، گلوی غرب وحشی را می‌فشرد.

امید است این انقلاب که راه حق را با سختی و غربت طی می‌کند، به ظهور حضرت، ولی عصر (عج) متصل شود و در کنار آن حضرت ریشه استکبار را از دل تاریخ درآورده و راه حق‌طلبی و حق‌دوستی را برای همه مردم دنیا هموار سازد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار