معاون رئیس‌جمهور و رئیس امور ایثارگران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انقلاب اسلامی در چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی همچنان پویا و اثرگذار پیش می‌رود

سعید اوحدی گفت: انقلاب اسلامی ما در چهل‌و دومین سالگرد پیروزی خود همچنان پویا و اثرگذار در منطقه پیش می‌رود.
کد خبر: ۴۴۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ - 10February 2021

انقلاب اسلامی در چهل‌ودومین سالگرد پیروزی همچنان پویا و اثرگذار پیش می‌رودسعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به تفاوت‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال با سال‌های گذشته اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را امسال درحالی گرامی می‌داریم که شاهد اتفاقات بسیار عظیمی در منطقه و جهان هستیم.

وی گفت: فراموش نمی‌کنیم که دو سال پیش در چنین ایامی منفورترین شخصیت عالم یعنی ترامپ که تاکید داریم او منفورترین شخصیت است جنایتی بزرگ و تاریخی مرتکب شد؛ وی که برای همیشه تاریخ منفور خواهد ماند دستش به خون سیدالشهدای مقاومت آلوده شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: رییس جمهور وقت آمریکا ادعا داشت انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید درحالی که فراموش نمی‌کنیم همزمان با این ادعا کشورمان در جبهه و محور مقاومت با فتنه داعش روبرو بود.

اوحدی تاکید کرد: امروز که چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم بر اساس پیش‌بینی‌های سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت از قدرت بالایی برخوردار است که موجب یکپارچگی کشور و ملت سوریه، عراق و پیروزی‌های کشور یمن و موفقیت‌های لبنان شده است که همه بیانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ما در چهل‌و دومین سالگرد پیروزی خودش همچنان پویا و اثرگذار در منطقه پیش می‌رود.

معاون رئیس جمهور به ارائه منشور چله دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر سه کلیدواژه خودسازی، جامعه پردازی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی ترسیم شده است که در این بیانیه اهداف دوم انقلاب که دستیابی به تمدن اسلامی خواهد بود ترسیم شده است.

وی تاکید کرد: امروز جامعه و جمهوری اسلامی ایران به دلیل اینکه برای رسیدن به اهداف دو سند بزرگ در اختیار دارد که با چله اول انقلاب متفاوت است. سند اول بیانیه گام دوم انقلاب و دومین سند مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان سند و مکتب و عصاره همه فضائل ارزش‌های انسانی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار