در پیام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا تاکید شد؛

اقتدار ایران اسلامی نتیجه اتکا به جوانان و مردم است

امیر سرتیپ رضا آذریان در پیام خود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برقراری امنیت، ثبات و اقتدار ایران اسلامی را نتیجه اتکا به جوانان و مردم دانست.
کد خبر: ۴۴۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷ - 10February 2021

به گزارش دفاع‌‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با صدور پیامی چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ملت ایران با خواست و اراده خود که متکی بر مکتب و آرمان‌های ملی و مذهبی ما بود، انقلابی را با رهبری امام راحل‌ (ره) به پیروزی رساند که امروز با صلابت و اقتدار به چهل‌ودومین سالگرد پیروزی خود رسیده است.

در این پیام خاطر نشان شده است: انقلاب اسلامی در طول عمر چهار دهه خود با ویژگی‌هایی نظیر اسلامیت، نفوذ و قدرت معنوی، وحدت تمام آحاد ملت، ایثار و شهادت‌طلبی مردم، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی، سازش‌ناپذیری و عدم وابستگی به سایر کشور‌ها، روحیه عزت و خودکفایی را در تمامی ملت‌های مظلوم و ستم دیده منطقه و جهان تقویت کرده است.

این پیام می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران امروز به قدرتی مستقل و قدرتمند تبدیل شده که امنیت و ثبات خود را با اتکا به جوانان انقلابی و مردم خود در منطقه حفظ کرده است. در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب، کشور‌های بیگانه با روش‌های مختلفی از جمله تهاجم نظامی و فرهنگی و اقتصادی برای مقابله جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند اما ملت ما تحت هدایت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از تمامی مشکلات عبور کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی مردمی و آزادی‌خواه از همان ابتدا در کنار مردم قرار داشت و در طول تمامی این سال‌ها همواره در پاسداری و دفاع از آرمان انقلاب و اسلام پیش قدم بوده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارتشی که وابستگی زیادی به سایر کشور‌ها داشت خودکفا شده و در تولید سامانه‌ها و تجهیزات دفاعی یکی از قدرت‌های منطقه است.

در پایان این پیام آمده است: به نمایندگی از تمامی همرزمانم در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و تمامی مردان و زنانی که در راه پاسداری از ایران عزیزمان ایثار و فداکاری کردند، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها