رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور:

روحیه ظلم‌ستیزی ایران به امریکای لاتین هم تسری یافته است

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: ‌امروز انقلاب اسلامی ما فراتر از کشورهای اسلامی رفته و در امریکای لاتین به عنوان حیاط خلوت آمریکا، با الهام از روحیه ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم ملت ایران در برابر استکبار ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۴۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ - 10February 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سید محمد حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در سنندج اظهار کرد: مردم ما ثابت کرده اند که شعار ما می توانیم را به منصه ظهور رسانده‌اند و حماسه هایی خلق کرده اند که موجب سربلندی همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیمنه استکبار جهانی را در نقاط مختلف دنیا شکسته است و در حیات خلوت آمریکا امروز ایستاده است.

حسینی خاطرنشان کرد: طی ۴۲ سال اخیر مردم ایران با ایستادگی مثال زدنی خود به اوج قله های عزت رسیده اند و همانند قوم حضرت موسی خود را از دست فرعونیان زمان نجات دادند.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب آمریکا در تمامی شئون کشور ما دخالت داشت و ده ها هزار مستشار آمریکایی در ادارات و سازمان های مختلف حضور داشتند و ثروت ایران را به تاراج می بردند.

حسینی تصریح کرد: با انقلاب به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست پیدا کردیم و اخلاق مداری در کشور ما حاکم شد و این مهم موجب اخوت و برادری مسلمانان منطقه شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور اعلام کرد: مراکز جهانی اعتراف کرده اند که امروز جمهوری اسلامی یکی از ده برتر نظامی جهان، هشت تولید کننده برتر هسته ای، ۱۰ تولید کننده برتر زیر دریایی و نهمین کشور در صنعت فضایی است.

حسینی افزود: در علم و فناوری و بهداشت و صنعت جزو بیست کشور اول دنیا هستیم و اگر از استعدادهای فراوان کشور درست استفاده کنیم کارهای بزرگی را می توانیم انجام دهیم.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور خاطرنشان کرد: در فناوری پهپاد دومین کشور و تنها تولیدکننده تانک در خاورمیانه هستیم و بدون شک می توانیم تمدن نوین اسلامی را برپا کنیم.

حسینی با اشاره به دستاوردهای علمی مسلمانان در قرون اولیه اسلامی گفت: غربی ها هر چه دارند از کشورهای اسلامی از جمله ایران است و امیدواریم مسلمانان دوباره این جایگاه علمی و فناوری را در دنیا کسب کنند.

وی افزود: به اذعان مراکز جهانی در حوزه توسعه انسانی ارتقای ۶۰ پله ای داشته ایم و رتبه اول را از لحاظ رشد در جهان داریم.

حسینی اظهار کرد: باید به ملت ایران تبریک بگوییم که استقامت مثال زدنی را به خرج دادند،با امام پیمان بستند و بر پیمان خود پایدار هستند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور در پایان سخنان خود از مردم کردستان برای پایداری بر ارزش های انقلاب اسلامی تقدیر کرد که در عرصه های مختلف انقلاب مشارکتی گسترده داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها