برگزاری رژه خودرویی و موتوری در خوزستان

مراسم گرامیداشت روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از لحظاتی پیش به شکلی متفاوت از سال‌های قبل با حضور خودرویی و موتوری مردم در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ - 10February 2021

ده ها کیلومتر از سواحل کارون به تسخیر رژه خودروسواران و موتورسواران انقلابی درآمد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم گرامیداشت روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از لحظاتی پیش به شکلی متفاوت از سال‌های قبل با حضور خودرویی و موتوری مردم اهواز در سواحل کارون برگزار شد.

این مراسم، با حرکت نمادین و مقتدرانه خودروهای نظامی و مردمی و موتور سواران قشرهای مختلف از پل طبیعت اهواز به سمت چهار راه آبادان  آغاز شده است و البته جمعیت انبوهی از شهروندان اهوازی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در مسیر این راهپیمایی متفاوت به تماشای اقتدار و صلابت انقلاب شان ایستاده اند و نظاره گر حضور بی نظیر اقشار مختلف مردم هستند.

در حالی سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان و جمع کثیری از فرماندهان نظامی و مسئولین محلی و استانی در مسیر راهپیمایی، خودروسواران و موتورسواران پرچم به دست را بدرقه و همراهی کردند که طول ترافیک و صفوف خودروسواران، موتور سواران و اسب سواران غیور عشایر خوزستان به کیلومترها رسیده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها