نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

دهه فجر فرصتی برای تجدید قوای نیروهای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید قوای نیروهای انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 10February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» امام جمعه بندرعباس صبح امروز (۲۲ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی روز مجد و عظمت اسلام و آغاز مرحله نوین حیات طیبه انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که ملت‌ها شاهد ظهور  عصر جدیدی از اقتدار انقلاب اسلامی بوده و شکسته شدن استخوان‌های پوشالی آمریکا و کهنگی کلیشه‌های نظم جهانی آن را به نظاره نشسته اند.

وی ادامه داد: فشارهای حداکثری نظام سلطه جهانی علیه ملت ایران همراه با مقاومت حداکثری ملت انقلابی ما ثابت کرد که انقلاب اسلامی همچنان پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه جوانان خود را برای تحقق کامل آرمان‌های گام دوم انقلاب مهیای مبارزه ای بی امان در همه ابعاد علمی و عملی با خصم زبون کرده اند،تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تجدید قوای نیروهای انقلاب اسلامی زیر چتر ولایت و امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن را که مظهر شکوه ملت ایران است به تمامی ملت ایران به ویژه هم استانی‌های عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدای متعال مجد و عظمت بیش از پیش انقلاب اسلامی و ملتهای مظلوم را مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها