رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امروز پرچم عزتمندی ایران بالا است/ ملت ایران دست و پای بیگانگان را قطع می‌کند

حجت الاسلام «عباس محمد حسنی» گفت: ملت ایران فشار تورم، گرانی و فشارهای مختلف دارویی را به خاطر تحریم ظالمانه تحمل کردند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد و پرچم عزتمندی ایران بالا است.
کد خبر: ۴۴۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 10February 2021

امروز پرچم عزتمندی ایران بالا است/ ملت ایران دست و پای بیگانگان را قطع می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه مردم مازندران یکی از انقلابی‌ترین و ولایتمدارترین مردمان کشور ایران اسلامی به شمار می‌آیند، اظهار داشت: مردم متدین و انقلابی با روحیه بالایی و راهپیمایی و خودرویی مراتب ارادت خود را به حضرت امام و رهبری نشان دادند.

وی به عوامل شکست آمریکا در براندازی جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا ۴۲ سال وعده می‌دهد که امروز و فردا آخر کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و به زودی نظام تغییر می‌کند و حکومت دیگری جایگزین می‌شود اما همچنان شکست خورده‌اند.

حجت الاسلام محمدحسنی با عنوان اینکه دشمنان اعلام کرده‌اند که مردم ایران جشن انقلاب را نخواهند دید و از این دست حرف‌ها زیاد زده‌اند، افزود: نسل جوان میراث‌دار ارزش‌های اسلامی هستند و آمریکایی‌ها نتوانستند به آرزوهای شیطانی خود برسند.

وی رهبری‌های حکمینانه و دوراندیشانه و هوشمندانه امامین انقلاب را عامل اصلی شکست نقشه‌های دشمنان برشمرد و گفت: طبق گفته دشمنان و نتانیاهو، رهبر ایران ملت‌ها را به سوی خود جذب کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که در اجرای سیاست‌های آسمانی مقام معظم رهبری بکوشیم، زنجیره پیروزی‌ها ادامه دارد و حمایت‌های مخلصانه مردم از نظام اسلامی نیز از دیگر عوامل شکست نقشه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام محمدحسنی با عنوان اینکه مردم همواره در حفاظت و صیانت از انقلاب پیشتازانه عمل کرده‌اند، افزود: حضور و حمایت مردمی نقطه قوت جمهوری اسلامی است که مردمی‌ترین حکومت مردمی را شکل داده است.

وی با عنوان اینکه حضور حماسی و حمایت‌های مردمی سبب شکست نقشه‌های دشمنان شده است، افزود: ارتقای صنعت دفاعی تا مرز بازدارندگی از دیگر عوامل شکست دشمنان است و امروز سیزدهمین قدرت نظامی و دهمین قدرت موشکی جهان هستیم.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امروز اگر دست بیگانه‌ای به سمت انقلاب دراز شود، قطع می‌شود، گفت: هیچ اجنبی نمی‌تواند پایش را به درون کشور بگذارد و در غیر این صورت پایش قطع می‌شود.

وی با اشاره به عوامل شکست آمریکا در براندازی نظام جمهموری، تحقق وعده‌های الهی را از دیگر عوامل بیان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی برای احیای ارزش‌های اسلامی قیام کرده است و هر ملت و جمعیتی برای خدا قیامت کند، خداوند پشت آن نهضت خواهد ایستاد.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ما مرهون خانواده‌های شهدا هستیم، گفت: شهیدان برای دفاع از عزت ایران اسلامی جانشان را نثار کرده‌اند و تا زمانی که رویه حمایت از ارزش‌ها را ادامه دهیم، نصرت‌های الهی ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی مقاومت حداکثری ملت ایران در برابر فشار حداکثری و ظالمانه آمریکا را از دیگر عوامل شکست دشمنان بیان کرد و گفت: ملتی مقاوم‌تر از ملت ایران در جهان سراغ نداریم و اگر این فشارها بر هر ملت دیگری وارد می‌شد، آن کشور از هم می‌پاشید.

وی ادامه داد: ملت ایران فشار تورم، گرانی و فشارهای مختلف دارویی را به خاطر تحریم ظالمانه تحمل کردند و هرگز تن به ذلت نخواهند داد و پرچم عزتمندی ایران بالا است.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه امروز راهبرد فشار حداکثری دشمنان به راهبرد فشار مذاکره حداکثری تغییر یافته است، گفت: ملت ایران بیش از ۲۲۰ هزار نفر از بهترین عزیزان را برای انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کرده تا بتواند عزت ملی خود را حراست کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار