امام جمعه گچساران:

اقتدار نیروهای مسلح ما پایه‌های نظام سلطه را به لرزه درآورده است

حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» گفت: در دوران ستم‌شاهی ارتش ما تحت لوای جهان کفر بود اما امروز اقتدار نیروهای مسلح ما، پایه‌های نظام سلطه را به لرزه در آورده است.
کد خبر: ۴۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ - 10February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» امروز در مراسم ۲۲ بهمن شهرستان گچساران با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مستضعفان عالم عزت بخشید و مستکبران را خوار و ذلیل کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی توسط امام راحل و با اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران بر اساس مبانی دینی و اسلامی پایه‌ریزی شد و برای نجات بشریت از ذلت و بدبختی، راه نو و جدیدی را ارائه داد.

وی به قدرت و عزت امروز انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران از زیر یوغ استکبار و استبداد نجات یافت و امروز زیر سایه مکتب اهل بیت (ع) آبرومندانه و سرفرازانه زندگی کند.

امام جمعه گچساران معرفی اسلام ناب محمدی (ع) به جهان و دعوت کفار به معنویت و اخلاق را از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: هرچند امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد اما پیشرفت‌های امروز ما قابل مقایسه با دوران ستم‌شاهی نیست.

حجازی با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی مردم خودشان برای سرنوشت‌شان تصمیم می‌گیرند، گفت: در دوران ستم‌شاهی حتی ارتش ما تحت لوای جهان کفر بود اما امروز اقتدار نیروهای مسلح ما، پایه‌های نظام سلطه را به لرزه در آورده است.

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی بر مبنای تعالیم ناب اسلام، راه را برای ملت بزرگ ایران ترسیم و مشخص کرده است و به دنبال عزت دادن به مردم است و علت دشمنی استکبار جهانی با ما، همین مردمی بودن انقلاب است.

امام جمعه گچساران با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی مسئولان و مردم، ابراز کرد: امروز باید دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

حجازی تاکید کرد: انقلاب اسلامی آمده است تا در سایه‌سار ولایت فقیه راه پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف را طی کند و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار