راهپیمایی خودرویی و موتوری جشن ۲۲ بهمن در پایتخت انقلاب

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرقم همزمان با سراسر کشور، با برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۴۴۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 10February 2021

راهپیمایی خودرویی و موتوری جشن ۲۲ بهمن در پایتخت انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مردم شهیدپرور و انقلابی استان قم، پایتخت انقلاب، شامل قشر‌های مختلف روحانیون، نیرو‌های مسلح، دانش آموزان، دانشجویان و حتی زائرانی از دیگر استان ها، همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی خودرویی و موتوری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

هر چند راهپیمایی امروز بدلیل شرایط کرونایی، متفاوت از سال‌های گذشته برپا شد، اما همچنان شور و حال راهپیمایی‌های هر ساله را در خود داشت و پیام جشن استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به سرتاسر دنیا منعکس کرد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی حماسی و باشکوه، در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی، پوستر‌های رنگی، تصاویر حضرت امام و مقام معظم رهبری، تصاویر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و پرچم‌های مقاومت و شعار‌های ضد استکباری بر روی خودرو‌ها و موتور‌های خود نصب کرده بودند، از اوایل صبح امروز، طبق مسیر‌های فرعی اعلام شده در سطح شهر قم، بخصوص از مسیر حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع)، خود را به میدان معلم، ابتدای مسیر اصلی یعنی بلوار پیامبر اعظم (ص) رساندند.

حدود ساعت ۱۰:۳۰ بود که پس از انجام مراسم آغازین راهپیمایی، خودرو‌ها در حالی که چراغ‌ها و راهنما‌های خود را روشن کرده و برف پاک کن‌ها را به حرکت در آورده بودند، با پرچم‌های رنگین و دیگر نماد‌های همیشگی انقلاب، حرکت خود را در طول این بلوار معنوی آغاز کردند و از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران به راه افتادند.

تعدادی از خودرو‌های شخصی با نصب باند بلندگو، شعار‌های انقلابی پخش می‌کردند و شور و حال ویژه مراسم را دوچندان می‌کردند.

پس از عبور خودروها، نوبت موتور سیکلت‌ها بود آن‌ها نیز با شکل و شمایل و روحیه‌ای مشابه، در باند دیگر بلوار به حرکت در آمدند و با رژه‌ای باشکوه و حماسی، شور و نشاط انقلابی خود و بیعت با آرمان‌های شهدا و رهنمود‌های امامین انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

دوچرخه سواران نیز گروه‌های دیگری بودند که در سن و سال‌های متفاوت از نوجوانان تا پیرمرد، در صف چندین کیلومتری راهپیمایان خودرویی، موتوری و خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن دیده می‌شدند.

مردم انقلابی بخش‌های مختلف قم و شهر‌های دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک، قنوات و پردیسان نیز نیز با برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی بر تداوم راه امام راحل تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار