رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

پیام ۲۲ بهمن ما برای دشمنانمان، پیام صلابت و عزت است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: پیام ۲۲ بهمن ما برای دشمنانمان، پیام صلابت و عزت است و آن‌ها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد و پیام ۲۲ بهمن برای مسئولان نظام نیز پیام خدمت عاشقانه، مجاهدانه و صمیمانه است.
کد خبر: ۴۴۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ - 10February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم راهپیمایی خودرویی مردم یزد در میدان امیرچقماق اظهار داشت: آنچه در 22 بهمن رخ داد، لبیک یک ملت بزرگ به آرمان پیامر اعظم(ص) بود که از پس چند قرن در جریان انقلاب اسلامی به این آرمان بزرگ علوی و نبوی لبیک گفت و نظامی را بر اساس الگوی علوی و فاطمی تاسیس کرد.

وی عنوان کرد: این مردمی‌ترین و بزرگترین انقلاب است که به دست مردمی مومن، متدین، سلحشور، اصیل و ریشه دار، فهیم و باوفا انجام شد و خداوند متعال نیز وقتی اراده ملت ایران را برای ورود به یک عصر جدید در سایه سار ملت الهی و صبر این ملت را دید، نصرت خود را بر آنها نازل کرد و امروز در برابر چشمان متعجب دوست و دشمن این نهضت بزرگ همچنان سربلند و باشکوه مسیر خود را ادامه می دهد زیرا از مصادیق کلمه طبیه است.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: قرآن کریم فرمود کلمه طیبه یعنی آن آرمان ریشه‌دار و پاکیزه و مطهر که متصل به حقیقت توحید است و مثال آن همان درخت پاکیزه ای است که دارای ریشه عمیق، ساقه و بدنه ای محکم و دارای شاخه های سر به فلک کشیده است و ثمرات شیرینش کام مردمان را شیرین می کند.

وی بیان کرد: انقلاب ما دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است و نمونه ای ندارد مگر در عصر پیامبر اعظم (ص) و بجز آن قابل مقایسه با هیچ رویداد و انقلاب دیگری نیست.

حاج علی‌اکبری اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما در هدف منحصر به فرد است و هدف انقلاب اسلامی، تحقق آرمان الهی، ولایت الهی، ولایت علوی و رسیدن به آن روز موعود، یعنی روز طلوع خورشید ولایت عظمی و روز ظهور مهدی موعود است.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی ما، زمینه سازی برای تحقق آرمان بزرگ و آماده کردن شرایط، مقدمات، تربیت یار، گفتمان سازی، زمینه فراهم کردن برای آن واقعه عظیم و بزرگ و سعادت آفرین است و هیچ انقلاب دیگری چنین ویژگی نداشته است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: انگیزه کسانی که انقلاب کردند یک انگیزه الهی و برخاسته از عمق ایمان دینی آنها بود و ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی ما رهبرش، امام راحل و رهبری از جنس انبیا و اولیا بود که در سیما و چهره و عرفان و عشق و حماسه و شجاعت و حکمت و تدبیر و دوراندیشی او، ملت ما و همه ملت های جهان انبیای الهی و صلحای بزرگ را به خاطر می آوردند.

وی با بیان اینکه مردم ما نیز منحصر به فرد هستند، افزود: کدام انقلاب را سراغ دارید که انقلابیون و مردمانی مانند مردم ما با این استقامت و فداکاری و سرمایه گذاری پشت سرش باشد که از روز اول هرچه خواست، این ملت دریغ نکرد؛ اگر جوان خواست، جان خواست، مال خواست و هر چه خواستند دریغ نکردند و هیچ کجا نمی شد چنین ملتی را پیدا کرد، ملتی حقیقتا با صفا و با وفا، شکور، قدرشناس و صبور و اینها از ویژگی های عظیمی است که در بهمن 57 به پیروزی رسید و سرآغاز یک دوران جدید نه فقط برای ملت ما بلکه برای ملت های آزاده جهان شد.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: هیچ انقلاب دیگری را سراغ ندارید که دوستانی مانند دوستان انقلاب ما داشته باشند، دوستان انقلاب ما منحصر به دوستان انقلاب گرا نشد و بسیار سریع در اقصی نقاط عالم هوادارانی پیدا کرد و همه آزادیخواهان عالم وقتی پیام انقلاب اسلامی ما را شنیدند که پیام مبارزه با ستم بود، هر کجا آن را شنیدند، دیدند که این پیام متعلق به خود آنهاست و دیدند که مورد پسند هر فطرت سالمی است لذا انقلاب ما مورد استقبال ملت های جهان قرار گرفت و به طور طبیعی به همه کشورهای عالم صادر شد.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب ما نیز بی نظیر هستند و تمام ستمکاران عالم با این انقلاب احساس معارضه و مخالفت پیدا کردند و کل جبهه کفر از سوسیالیسم تا کاپیتالیسم علیه نظام اسلامی ایران بودند و در اولین فرصتی که پیدا کردند، جنگ جهانی علیه ما به راه انداختند و صدام در واقع از آمریکا و شوروی آن زمان و رژیم صهیونیستی و اروپایی ها نمایندگی می کرد.

صادر شد تصریح کرد: ملت عزیز ما به خوبی می داند و درک می کند که یک اتفاق عادی رخ نداده و این انقلاب آغاز عصر جدیدی برای عالم است و بعد از آن شاهد وقایع بزرگ در جهان بودیم و در همان سالهای نخست اتحاد سوسیالیستی شوروی متلاشی شد و پیامی که امام راحل ما داده بود، محقق شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب مسلمانان جهان احساس حیات و عزت کردند و امروز هم حال و روز آمریکای جهانخوار را ملاحظه می کنید و اگر امام راحل وعده فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را دادند، امام حاضر عظیم الشان ما، پیش بینی افول امپرالیسم غرب به رهبری آمریکا را داده اند و در این میان انقلاب و نظام برخاسته از این انقلاب هر روز ریشه دارتر، قوی‌تر و با صلابت بیشتر ه راه خود ادامه می دهد و خداوند متعال از برکت این ملت و امام و آرمانهای آنها، نصرت خود را نازل کرد و ما شاهد دستاوردهایی هستیم که هر یک به تنهایی در عرصه های گوناگون باعث افتخار ملت ماست.

وی یادآور شد: میوه های شیرین این انقلاب و این نهضت اسلامی در دسترس ملت ماست و شیرین ترین آن عزت، آزادی و استقلال به ویژه استقلال سیاسی بود و بعدها به تدریج در حال شکل گیری استقلال اقتصادی و اعتلای دینی و علمی و امنیت کشور ماست و در اقتدار ملی، در قدرت بازدارندگی در برابر جبهه کفر و استکبار، ملت ما حرف اول را به برکت انقلاب اسلامی می زند.

حاج علی‌اکبری تاکید کرد: یک ملت حقیر شده زیر چکمه های استکبار امروز به یک ملت پرافتخار تبدیل شده که در برابر دشمنان خود ایستاده و همچنان الهام بخش برای دوستان خود است و مسیر سعادت را طی می کند.

وی با بیا اینکه این انقلاب بعد از یک چله به آرمانهای خود وفادار مانده است، افزود: روز 22 بهمن برای ملت ما روز عید ولایت الهی است و پرچم کشور ما پرچم علوی و فاطمی و پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب است و اینها در کنار هم، امید را هر روز بیشتر از روز قبل متجلی می کند.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: امسال 22 بهمن ما یوم الشکر و روز ابراز سپاس به درگاه خداوند متعال است و روز تشکر ملت ما از کسانی است که در راه تحقق این انقلاب جان و جانان دادند و چه مردانی که در دفاع از امنیت، حریم و حرم، سلامت دفاع از علم و دانش و سلامت از جان خود دریغ نکردند و امروز این ملت برای تجدید پیمان با امام سلحشور و دلیر، آیت الله امام خامنه ای به میدان آمده و برای ادامه این راه تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی همراه خواهد بود.

وی افزود: ملت ما در چله گذشته انقلاب متوجه شد که رسیدن به این قله های بزرگ استقامت و دو بال شکر و صبر می خواهد تا به قله های سعادت برسد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود یزد یکی از مهمترین کانونهای تحقق انقلاب اسلامی دانست و گفت: یزد در مبارزات انقلابی به رهبری شهید صدوقی بی نظیر بود و مردمان آن همه در ولایتمداری و دینداری و روحیه انقلابی مستعد هستند و از روز اول وفادارانه در کنار امام راحل و اکنون در کنار امام حاضر حضور دارند.

وی اظهار داشت: مسیر پیش روی ملت ایران یک مسیر روشن و پرافتخار است و روزهای بسیار روشن در انتظار این ملت و مقاوم است و اگر بر همین روشی که در چله گذشته بودیم، بمانیم و با همان وفا و استقامت و صبوری و همان حضور در صحنه و بصیرتی که در 9 دی 88 از خود نشان دادید در میدان باشیم، وعده خداوند متعال برای نصرت شما قطعی است و روزهای بهتری از اضمحلال دشمنان جامعه بشری و روزهای باشکوه تری را برای ملت خودمان خواهیم دید.

حاج علی‌اکبری تاکید کرد: پیام 22 بهمن ما برای دشمنانمان، پیام صلابت و عزت است و آنها را به طور قطع بیشتر از قبل خشمگین خواهد کرد و پیام 22 بهمن برای مسئولان نظام نیز پیام خدمت عاشقانه، مجاهدانه و صمیمانه است.
وی افزود: ما از شیوه ای که در دستگاه قضایی آغاز شده ابراز خوشحالی می کنیم و امیدواریم بتوانند ریشه فساد را که ملت عزیز را آزار می دهد خشک کند و مجلس انقلابی نیز برای رفاه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم و قانونگذاری های درست اقدام کنند.

حاج علی‌اکبری اظهار داشت: پیام 22 بهمن ملت ایران برای دولت که در ماه های پایانی خدمت خود به سر می برد این است که با جهاد و خدمت، دل ملت را شاد کند و در برابر زیاده خواهی های دشمن قوی و نستوه و در برابر ملت خادم و به دنبال خدمت عاشقانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار