امام جمعه تربت‌جام:

استکبارستیزی در گام دوم انقلاب یک اصل است

حجت‌الاسلام حسین معتمدی‌فر گفت: استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب نیز تداوم خواهد داشت و آمریکا را زیر پا خواهند گذاشت و اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.
کد خبر: ۴۴۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ - 10February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از تربت‌جام، مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت جام و مسئولین محلی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابل مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه تربت جام در اجتماع مردم با تشریح گوشه‌ای از دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت با فرهنگ‌ و علم‌دوست ایران همواره در طول تاریخ مورد تاخت و تاز استعمارگران بودند و در این ميان برای مقابله با هجمه مستکبرین، نهضت‌های اسلامی در جای جای این سرزمين شکل گرفتند.

حجت‌الاسلام حسین معتمدی‌فر افزود: ۴۲ سال قبل مردی از تبار کوثر قرآن، انقلابی را مهندسی کرد که بی‌مانند و بی‌مثل است، پدیده استثنایی که در هیچ فرهنگی تعریف شده نبود و امام خمینی (ره) با استفاده از مبانی اسلام به عنوان قطب‌اثرگذار وارد معادلات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی دنیا شد و ضمن دعوت از شرق و غرب جهت بهره‌مندی از اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) جبهه مقاومت را به وسعت مستضعفان جهان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه کتاب انقلاب اسلامی ماهیت قرآنی دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود. بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی عقلانیت، منطق، استکبارستیزی و تشکیل ارتش مقاومت جهانی است و هر کجا ظلمی روا داشته شود بر اساس احساس تکلیف پا در میدان جهاد می‌گذارد.

وی یادآور شد: امروز ایران اسلامی با اتکا به توان داخلی در حوزه‌های مختلف همچون هسته‌ای، هوا فضا و دفاعی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و در سطح بین‌الملل به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کرده و الگویی برای دیگر مسلمانان شده است.

وی تاکیدکرد: رهبری معظم انقلاب، پشتیبانی مردمی، پذیرفتن دکترین انقلاب در صحنه‌های بین‌المللی از سرمایه‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند که باید از آن صیانت و پاسداری کنیم.

معتمدی‌فر در پایان با بیان اینکه مصلحت‌اندیشی با تفکر انقلابی منافات دارد، گفت: ملت ایران اسلامی همواره با ثبات قدم مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود، ولذا استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی در گام دوم انقلاب نیز تداوم خواهد داشت و آمریکا را زیر پا خواهند گذاشت و اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار