یادداشت/ ابوالفضل بمانی

جانی دوباره به کالبد انقلاب اسلامی در آغاز چهل و سومین سال پیروزی

راهپیمایی پرشور و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی میهن اسلامیمان در گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، در آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب، به کالبد انقلاب اسلامی جانی دوباره بخشید.
کد خبر: ۴۴۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ - 10February 2021

جانی دوباره به کالبد انقلاب در آغاز چهل و سومین سال پیروزیگروه استان‌های دفاع‌پرس - ابوالفضل بمانی؛ راهپیمایی پرشور، بدیع، خلاقانه و حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی میهن اسلامیمان نشان داد علیرغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها و به کوری چشم دشمنان قسم خورده اسلام، پرچم‌های سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنان بالاتر از همیشه بر فراز قله‌های پیشرفت و سربلندی در اهتزاز است و افقی بس نورانی و امیدبخش در پیش روی همگان قرار داده است.

حضور مردمی که از شب ۲۲ بهمن به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی طنین الله اکبر سر داده بودند، بیعتی مجدد با آرمان‌های شهدا بود؛ آن‌ها نشان دادند که همچنان در صحنه عمل به رهنمود‌های امامین انقلاب و دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا، حاضر و آماده اند و هیچ تندبادی نیست که بید وجود پرصلابت آنان را بلرزاند و آن‌ها را از میدان کارزار با عدو به در کند.

بیداردلان گرانقدری که طی ماه‌ها و سال‌های گذشته جهاد با اموال و انفس را علاوه بر کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل و زلزله در استان‌های مختلف، در موضوع کرونا و در تهیه و توزیع کمک‌های معیشتی، رزمایش کمک‌های مومنانه و حضور خادمانه در آرامستان‌ها و بیمارستان ها، مشق کردند و با وجود تنگنا‌های اقتصادی، همدلی بیدریغی را با آسیب دیدگان ناشی از کرونا به منصه ظهور رساندند و نشان دادند هیچ گردنه صعب العبوری، آن‌ها را از حرکت در مسیر قله‌های انقلاب باز نخواهد داشت.

حضور مسئولان، نیرو‌های مسلح و قشر‌های مختلف جامعه در راهپیمایی که نشان از دشمن شناسی آنان و بصیرت انقلابی فراگرفته از رهنمود‌های عمود خیمه انقلاب، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی بود، به زیبایی و روشنی تمام جلوه نمایی می‌کرد. از کودکی پرچم به دست در آغوش والدینش تا نوجوانی دوچرخه سوار و جوانانی پرشور موتور سیکلت سوار که نشان دادند هیچگاه از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد و پیرمردی سوار بر یک موتور سیکلت قدیمی که پرچمی را در لباس خود فرو کرده تا بتواند کاروان انقلاب را همراهی کند، تا خودرو‌هایی حامل تمامی اعضای خانواده که هر یک نمادی از تصاویر شهدا و دستنوشته و پرچم‌های سه رنگ در دست داشتند و خودرو‌هایی که با نصب بلندگو، سرود‌های انقلابی را پخش می‌کردند و شور و نوایی وصف نشدنی به مراسم راهپیمایی خودرویی می‌دادند.

همه این‌ها تنها بخش‌هایی کوچک از یک حماسه بزرگ و بی بدیل بود که در خیابان‌ها و معابر شهر‌ها و روستا‌های سراسر کشور رقم خورد. این حضور، در آغاز سی و سومین فجر انقلاب اسلامی، جانی دوباره به کالبد انقلاب بخشید و نشان داد آحاد ملت با هر سلیقه و طبقه ای، حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد، به تاسی از سرداران شهیدشان همچون حاج قاسم سلیمانی و حججی ها، زین الدین ها، فخری زاده‌ها و ... همچون سیلی خروشان بنیان دشمنان را بر خواهند کند.

امروز ارواح طیبه شهدا و امام شهیدان شاد شد، چشم دل خانواده‌های معظم شهدا روشن گشت، دل یادگاران دفاع مقدس بیش از همیشه گرم و عزم نیرو‌های ولایی جزم‌تر شد و به همه یاران جهادی و انقلابی نظام و نیرو‌های جبهه مقاومت این بشارت را داد که در آغاز سومین سال از دومین چلّه انقلاب، قطار انقلاب اسلامی که حرکت خود را با تعالیم نهضت عاشورا آغاز کرده، با هدایتگری رهبری فرزانه، بیش از پیش بالنده، مقتدر، پرشتاب، محکم و پرصلابت در مسیر الهی و نورانی خود در وسعتی بسیار فراتر از مرز‌های جغرافیایی تا نیل به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پیش می‌تازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار