رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی:

سردار سلیمانی، مقاومت متکی بر ایمان دینی را در روند تمدن‌سازی اسلامی تثبیت کرد

«مسلم اورنگی» گفت: سردار سلیمانی، مقاومت و پایداری متکی بر ایمان دینی و روحیه انقلابی و کارایی آن در برابر هرگونه خشونت، نیرنگ و توحش را تقویت و توسعه داده و جایگاه مقاومت اسلامی را در روند تمدن‌سازی اسلامی ارتقا و تثبیت کرد.
کد خبر: ۴۴۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ - 11February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «مسلم اورنگی»، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: شاگرد بزرگ مکتب انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی که خود تبدیل به مکتبی به نیابت و نمایندگی از مکتب انقلاب اسلامی شده‌ است، نه‌تنها نظریات و طرح‌های سیاسی و نظامی او، بلکه روش‌ها و رفتارهای اعتقادی و فرهنگی او توانست تمایز و تفکیک ارزش‌ها و آموزه‌های برآمده از اسلام ناب و انقلاب مکتبی را به جهانیان معرفی کند.

وی افزود: سردار سلیمانی توانست جذابیت و اعتبار دینی و انسانی ارزش‌های مکتب انقلاب اسلامی را برای رهایی و سعادت تمامی انسان‌ها و حمایت از گروه‌های مسیحی، ایزدی و اهل سنت در برابر تروریسم کور و وحشی تکفیری به خوبی معلوم و اثبات کند.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار توانست، امکان ثبات و پیشروی مکتب انقلاب اسلامی را با جذب، سازماندهی، آموزش و به‌کارگیری نیروهای جهادی از ملیت‌های مختلف در مقابله با نیروهای تکفیری فراهم کرده و آنتی تز جنگ نیابتی تمدن وحشی غرب را از درون آتش این جنگ ویرانگر به نفع مکتب انقلاب اسلامی تولید کند.

اورنگی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی، مقاومت و پایداری متکی بر ایمان دینی و روحیه انقلابی و کارایی آن در برابر هرگونه خشونت، نیرنگ و توحش را تقویت و توسعه داده و جایگاه مقاومت اسلامی را در روند تمدن‌سازی اسلامی ارتقا و تثبیت کرد.

وی در پایان تصریح کرد: گرچه دشمن کوردل با تصور تغییر این روند، دست به ترور سردار مبارزه با تروریسم تکفیری زد، اما این اقدام ددمنشانه به نهادینه ساختن مکتب شهید سلیمانی در تمامی حوزه تمدنی اسلامی و حتی فراتر از آن، تمامی مشتاقان عزت و رهایی از ستم و مظلومیت انجامید و این شهید، ارتش بدون مرز اسلام را اسطوره دفاع از مکتب انقلاب اسلامی و حریت و عزت جهان بشریت در برابر تمدن وحشی، استعمارگر و سلطه‌جوی غرب معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار