هزینه مراسم سالگرد شهید «عابدی» به نیازمندان اهدا شد

در اقدامی شایسته هزینه بیست و هشتمین سالگرد شهید «عبدالرضا عابدی» به نیازمندان اهدا شد.
کد خبر: ۴۴۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ - 11February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در اقدامی شایسته خانواده شهید «عبدالرضا عابدی» هزینه مراسم گرامیداشت این شهید را همزمان با بیست و هشتمین سالگرد شهادتش با تهیه اقلام و بسته‌های معیشتی به نیابت از این شهید به نیازمندان اهدا کردند.

همسر شهید عبدالرضا عابدی هدف از این اقدام را علاوه بر ابراز همدردی و کمک به هموطنان الگوسازی در جامعه و تداوم مسیر فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
 
وی گفت: برای تهیه این بسته‌ها نوزده میلیون تومان هزینه شده است.
 
شهید حاج «عبدالرضا عابدی» در سال ۱۳۳۹ در بهاباد در یک خانواده مذهبی متولد و با گذراندن دوران تحصیلات تا پایان متوسطه در بهاباد، به خدمت مقدس سربازی اعزام شد که همزمان با دوران سخت و درگیری شدید ایران و عراق با توجه به وضعیت جسمانی و روحیه بالا در یگان تکاوران ویژه، تمام دوران سربازی را در جبهه گذرانده که چندین بار مجروح شد.
 
پس از اتمام دوران سربازی با عضویت در جهاد سازندگی به نیروهای جهادگر پیوست اما نتوانست دوری از جبهه را تحمل کند و با ذوق و اشتیاق فراوان برای چندمین بار به جبهه‌ها اعزام و در عملیات‌های متنوع شرکت و دفعات زیادی زخمی شد و حتی در لحظه شهادت، هنوز ده‌ها ترکش در بدن داشت.
 
شهید عابدی از بعد اخلاقی و اجتماعی الگو بود و در جبهه از نظر دلیری زبانزد همسنگران و رزمندگان بود و بالاخره پس از شرکت در عملیات‌های گوناگون در مورخ ۶۴/۱۱/۲۱  در عملیات والفجر۸ و در لباس غواصی، هنگام تجسس و عملیات در منطقه فاو به شهادت رسیده و خون سرخ این شهید با آب نیلگون منطقه پیوند خورد و روح بزرگ و جاودانه این شهید با سالار شهیدان همنشین شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار