پیام قدردانی حجت‌الاسلام «فخرالدینی» از حضور با شکوه مردم در ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۴۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 11February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمد فخرالدینی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم رژه خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

در متن پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد آمده است: مردم مومن این استان بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی متفاوت خودرویی و موتوری یوم‌الله ۲۲ بهمن ، شکوه همبستگی و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام، انقلاب اسلامی و شهیدان نشان دادند.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزوده:  راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شیوع ویروس کرونا خیلی باشکوه و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، و مردم فهیم بار دیگر به جهانیان نشان دادند که همچنان پای اصول و ارزش‌های نظام الهی خود ایستاده‌اند.

وی در ادامه یادآور شده: این راهپیمایی و برگزاری برنامه‌های مختلف در یزد و ۹ شهرستان دیگر با حضور مردم به خصوص جوانان با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی اوج بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی و ارادت عمیق مردم قهرمان را به ولایت‌فقیه و تداوم راه شهیدان نشان داد.

با همکاری مردم و همراهی مسئولان تمامی برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و سایر فعالیت‌های بصیرتی و فرهنگی در دهه فجر امسال با توجه به وجود کرونا با نظم و ترتیب و طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شد و مردم ولایتمدار استان یزد  در کنار مسئولان  با مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی  و رژه  خودرویی بر تداوم راه حضرت امام (ره) و شهیدان و تحقق منویات مقام معظم رهبری با روحیه جهادی و انقلابی تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها