فرمانده سپاه آذرشهر:

سپاه و بسیج تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در خدمت مردم است

سرهنگ «شریفی» گفت: سپاه و بسیج با کمک مردم و خیرین در اجرای رزمایش نهایت تلاش و همکاری خود را اعلام و تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا همواره به خدمت‌رسانی به قشر آسیب دیده از کرونا ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۴۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 11February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «خلیل شریفی» فرمانده سپاه آذرشهر در آیین گام سوم از مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه سپاه آذرشهر ضمن تاکید بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در قدردانی از ملت، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که در سال جاری مشکلات معیشتی مردم چند برابر شده و از طرفی هم ویروس کرونا مزید بر این مشکلات شده است و این تلکیف ما را نسبت به حمایت ازقشر ضعیف و آسیب دیده مردم دوچندان می کند.

وی ادامه داد: به حول قوه الهی با همکاری حوزه های بسیج محلات و اقشار و خیرین شهرستان در این رزمایش  600 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش سه میلیون ریال به همراه بسته های کمک آموزشی برای دانش آموزان جمع آوری شده که طبق شناسایی های انجام شده در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

شریفی اضافه کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز مانند گام های پیروزمندانه انقلاب به سمت پیشرفت و توسعه در حرکت بوده و دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب بدانند این قطار انقلاب توسط مردم فهیم و ولایی تا رسیدن به مقصد اصلی خود توقف نخواهد کرد.

فرمانده سپاه آذرشهر تصریح کرد: سپاه و بسیج با کمک مردم و خیرین در اجرای رزمایش نهایت تلاش و همکاری خود را اعلام و تا ریشه کن شدن ویروس کرونا همواره به خدمت رسانی به قشر آسیب دیده از کرونا ادامه خواهد داد.

وی در پایان از امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و سایر مسئولان ادارات شهرستان که در تمامی برنامه های دهه فجر و نیز رزمایش کمک مومنانه در کنار سپاه  و بسیج بودند قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها