سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

جان باختن ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار بیمار

لاری از شناسایی هفت هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان باختن ۶۵ بیمار در کشور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 11February 2021

جان باختن ۶۵ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۲۷۸ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) درباره آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هفت هزار و ۴۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۵۲ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسید.

وی درباره آمار جان‌باختگان نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۷۵۱ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۸۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری با بیان اینکه تاکنون ۹ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: سه هزار و ۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۳۶ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت هشدار داد: شهرستان‌های عجب‌شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه‌سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها