مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدای کمیته انقلاب اسلامی در مشهد برگزار شد

آیین تکریم پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در مشهد به طور همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 11February 2021

به گزارش دفا‌ع‌پرس از مشهد، همزمان با چهل‌ودومین سالگرد تاسیس کمیته‌های انقلاب اسلامی، آیین تکریم پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی در مشهد با حضور سردار سرتیپ دوم محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سالن سردار شهید سلیمانی مشهد برگزار شد.

سردار تقوی در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی نیروی انتظامی، کمیته انقلاب اسلامی بود که ماموریت حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب و مبارزه با عوامل رژیم طاغوت و استکبار جهانی را در دستور کار داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب که هنوز سیستم‌های حکومتی براساس معیارهای اسلامی شکل نگرفته بودند، کمیته‌های انقلاب با هدایت‌های امام خمینی (ره) و روحانیت امورات امنیتی و انتظامی شهرها را بر عهده گرفتند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در تداوم راهی که جهاد مقدس امنیت است همچنان پر صلابت و پرچم‌دار ولی امر مسلمانان جهان، رهبر معظم انقلاب است و دستاورد این تلاش‌های ارزشمند به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون‌مدار، نظم و امنیت مطلوبی است که در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس شاهد هستیم.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی و خانواده شهدای این نهاد مردمی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها