نماینده، ولی فقیه در استان فارس:

ملت ایران پای ارزش‌های دینی و انقلابی خود ایستاده‌اند

آیت الله «دژکام» گفت: مردم در روز ۲۲ بهمن علی‌رغم محدویت‌های کرونایی، بسیار زیبا و نوآورانه پای کار و به میدان آمدند و نشان دادند پای ارزش‌های دینی و انقلابی نیز ایستاده‌اند و عزم این ملت زمینه سازی ظهور است.
کد خبر: ۴۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 12February 2021

ملت ایران پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام» در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز، ضمن تبریک فرار سیدن ماه مبارک رجب اظهار داشت: این ماه آمادگی برای استقبال از ماه شعبان و رمضان است، ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در خودسازی بسیار مهم است. درخصوص خودسازی که در این ماه‌های پیش رو، ظرفیت‌های خوبی برای تحقق آن حاصل می‌شود، باید بدانیم ریشه جامعه پردازی و تمدن سازی نیز همین خودسازی است.

وی با بیان اینکه انقلابی گری اگر با خودسازی فردی همراه نباشد، هیچ ارزشی ندارد، افزود: گام اول، خودسازی و تمرین کردن تقواست.

آیت الله دژکام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند ادب را در فضای مجازی حفظ کنید، گفت: این بخشی از خودسازی است، ادب نسبت به دشمن هم باید نگه داشته شود چه رسد به برادر دینی و مسلمان. رهبری می‌فرمایند انتقاد کنید، اما شرع مقدس به ما اجازه بی ادبی نداده است. در بین برخی ها، به غلط جا افتاده است که اگر بی ادبی کنند انگار خیلی انقلابی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد: این مساله را چند بار باید رهبری به ما تذکر دهند؟ تجربه چهل سال گذشته نشان داده کسی که در نقد افراط می‌کند و بی ادبی می‌کند و ادای انقلابی بودن را در می‌آورد، روزی در نقطه مقابل قرار می‌گیرد. چنین فردی در صراط مستقیم گام بر نمی‌دارد و تعادل ندارد.

وی تصریح کرد: در فضایی که به سمت انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی می‌رویم، باید حواسمان باشد رقابت بسیار خوب و بی ادبی بسیار بد است.

خطیب نماز جمعه امروز شیراز اظهار کرد: حضور حماسی و بسیار پرمعنای همه اقشار سربلند و سرافراز ایران اسلامی در روز ۲۲ بهمن که علی‌رغم محدویت‌های کرونایی، بسیار زیبا و نوآورانه پای کار و به میدان آمدند و نشان دادند ملت ما پای ارزش‌های دینی و انقلابی نیز ایستاده و عزم این ملت زمینه سازی ظهور است.

آیت الله دژکام بیان کرد: مردمانی بودند که از محرومیت رنج می‌بردند، اما می‌گفتند این انقلاب همه چیز به ما داده است یعنی این انقلاب توانسته انسان‌ها را با بعد دیگری از زندگی آشنا کند و معنویت و ارتباط با خدا را به این ملت هدیه دهد. اگر آدم‌ها با این بعد زندگی آشنا شوند، پیرو امام حسین (ع) می‌شود.

وی گفت: وقتی مردم ما اینگونه پای حرف حق ایستاده اند و از انقلاب دفاع می‌کنند وظیفه همه مسئولان نیز سنگین‌تر می‌شود که باری از روی دوش مردم بردارند و آن‌ها نیز پای حرف حق بایستند.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس درخصوص برجام افزود: چارچوب حرکت نظام را رهبر معظم انقلاب بیان فرموده اند. از باب یادآوری می‌گویم که ما تعهدات برجامی را مدت‌ها پس از خروج آمریکا از برجام و عدم وفای به عهد اروپایی‌ها ادامه دادیم.

آیت الله دژکام عنوان کرد: امروز اگر کسی حق دارد علیه برجام حرفی بزند ایران و ملت مظلوم ایستاده پای کار ایران است. این ما هستیم که باید بگوییم اگر برجام بخواهد زنده شود، طرف‌های مقابل چکار باید بکنند نه طرف مقابلی که عهدشکنی کرده است. خواهید دید که آن دسته از شرکت‌های نفتی غربی که با ما بدعهدی کرده و زیر قول و قرارشان زدند متضرر خواهند شد و ملت ما که مردانه ایستاد و عزت خود را حفظ کرد و نام خدا را بر زبان آورد، سربلند خواهد بود. در ایران ما همه یک حرف می‌زنند و آن، همین کلام و سخن رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار