رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح:

اقتدار صنعت دفاعی، چتر امنی برای تداوم سایر فعالیت‌های مردم است

سردار «محمد عزیزی دلشاد» گفت: اقتدار صنعت دفاعی، چتر امنی برای تداوم سایر فعالیت‌های مردم ایجاد می‌کند؛ چراکه در سایه امنیت است که زمینه انجام سایر فعالیت‌ها همانند فعالیت اقتصادی فراهم می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 12February 2021

اقتدار صنعت دفاعی، چتر امنی برای تداوم سایر فعالیت‌های مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمد عزیزی دلشاد» رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، در برنامه «طلوع فجر» که از رادیو «انقلاب» پخش می‌شود، اظهار داشت: مردم ایران ۴۲ بار با حضور با شکوه و پر صلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داده‌اند که همیشه پشت انقلاب و نظام هستند و این امر ناشی از ارتباط عمیقی است که انقلاب با دل‌های مردم برقرار کرده است.

رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال علی‌رغم اینکه به‌دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم، به شکل هرساله خود برگزار نشد؛ اما باز هم همانند سال‌های گذشته مردم با شور و شوق در آن حضور داشتند.

وی تصریح کرد: حضور متفاوت دیروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام اقتداری برای خائنان، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان و نیز تلنگری برای مسئولان بود تا تلاش بیش از پیش در خدمت‌گذاری بهتر برای مردم داشته باشند.

سردار دلشاد عنوان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در این ۴۲ سال، با افتخار نشان داده است که انقلاب اسلامی ایران متکی بر خواست‌ها و اراده‌هایی است که تا عمق دل‌های مردم ریشه دارد؛ چراکه با همه فشارها، تحریم‌ها، ناملایمات و بعضاً با اشتباهات مسئولان، این ارتباط عمیق و انقلاب اسلامی آسیب نمی‌بیند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بارها و بارها به جهانیان نشان داده‌اند که اگر به فکر مقابله به انقلاب و نظام جمهوی اسلامی باشد، با تک‌تک مردم ایران روبه‌رو خواهد بود.

رئیس اداره تحقیقات و امور صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: وضعیت نیروهای مسلح پس از انقلاب شکوهمند ایران به‌هیچ عنوان قابل قیاس با شرایط پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیست و روحیه انقلابی و جهادی سبب شد تا این پیشرفت‌ها با سرعت بیشتری به دست آید.

وی گفت: اقتدار صنعت دفاعی، چتر امنی برای تداوم سایر فعالیت‌های مردم ایجاد می‌کند؛ چراکه در سایه امنیت است که زمینه انجام سایر فعالیت‌ها همانند فعالیت اقتصادی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار