امام جمعه موقت بوشهر:

حضور همیشگی مردم در صحنه سند پویایی این انقلاب است

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: دشمن در ۴۲ سال گذشته از هر شگردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره برد اما حضور همیشگی مردم در صحنه و حرکت بالنده ملت و کشور سند پویایی این انقلاب است.
کد خبر: ۴۴۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 12February 2021

حضور همیشگی مردم در صحنه سند پویایی این انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «غلامرضا هاشمی» امام جمعه موقت بوشهر در جمع نمازگزاران آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور مردم بوشهر در رژه موتوری و خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن در ۴۲ سال گذشته از هر شگردی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره برد اما حضور همیشگی مردم در صحنه و حرکت بالنده ملت و کشور سند پویایی این انقلاب است.

وی گفت: حضور حماسی و متفاوت مردم در راهپیمایی جشن انقلاب در ۲۲ بهمن‌ماه امسال نسبت به سال‌های گذشته اثرگذاری بیشتر دارد زیرا نشان دهنده پویایی انقلاب است و بار دیگر خطای محاسباتی دشمن را نمودار کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، گفت: ناکامی‌های جبهه استکبار در قبال ملت ایران ناشی از خطای محاسباتی آنها و این خطا همچنان نیز ادامه دارد چرا که آنها درک درستی از عظمت مردم و هوشیاری رهبر و حرکت رو به جلو ملت ایران ندارند و در عمل و اقدام نیز راه به جایی نمی‌برند.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند، سیاست و سخن برگشت ناپذیر ایران در قبال برجام، این است که آمریکا و اروپا حقی برای شرط گذاری در این زمینه ندارند و در صورت لغو همه تحریم‌ها از سوی آنها و راستی آزمایی آن در عمل، ایران نیز به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سفر رئیس مجلس جمهوری اسلامی به روسیه و رساندن پیام رهبری، اظهار کرد: این پیام نشان دهنده رویکرد مهم نظام جمهوری اسلامی در نگاه به شرق و تحقق ارتباط چندجانبه با کشورهای قدرتمند جهان است.

هاشمی ادامه داد: چند جانبه گرایی و پرهیز از رویکرد افراطی به غرب از راهبردهای ایران در سیاست خارجی است و می‌تواند ارتباطی با مصلحت و همراه با عزت با کشورهای قدرتمند و همسایه‌ برقرار کند.

امام جمعه موقت بوشهر به سفر رئیس قوه قضائیه به کشور عراق نیز اشاره و بیان کرد: عراق شریک راهبردی ایران است و زیر ساخت این ارتباط فرهنگ مشترک دینی و مذهبی چند صد ساله است بنابراین تقویت ارتباطات به این کشور همسایه بسیار ارزشمند است.

هاشمی افزود: ایران و عراق برای محاکمه عاملان شهادت سردار سلیمانی، ابومهندس المهدی و یارانشان اشتراک نظر دارند و مذاکره در این زمینه برای رسیدن به نتیجه بسیار راهگشا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار