امام جمعه بندرعباس:

برای ترویج اقتصاد مقاومتی چشممان برای استخدام در دستگاه‌های دولتی نباشد

امام جمعه بندرعباس گفت: برای ترویج اقتصاد مقاومتی چشممان برای استخدام در دستگاه های دولتی نباشد و جوانان با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها مرتبط با رشته شان کارآفرینی کنند و دستگاه های دولتی از آنها حمایت کنند.
کد خبر: ۴۴۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ - 12February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» امام جمعه بندرعباس امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به برکات امر به معروف و نهی از منکر برای افراد در جامعه، اظهار داشت: ثمرات آن اول برای خود افراد اتفاق می افتد و دوم اینکه مومنان نسبت به عمل نیک دل گرم می شوند.

وی با بیان اینکه معیار سنجش اعمال ما امر به معروف و نهی منکر است، افزود: بینی آدم های فاسد و منافق به خاک مالیده می شود و بدی های دنیا و آخرت از جامعه دور می کند و باعث پایداری و قوا اسلام در جامعه می شود.

عبادی زاده با اشاره به شهادت امام هادی(ع) عنوان کرد: این امام بزرگوار  با همه سختی هایی که در آن زمان وجود داشت به مبارزه بی امان علیه ظلم و ستم پرداختند و  حاکم طاغوت زمان خودش را نفی و در برابر علمای درباری هوشمندانه مقابله و پایگاه شیعه را تقویت کردند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به ظرفیت های داخل کشور است، تصریح کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از اقتصاد ما متاثر از تحریم بوده اما بیش از ۷۰ درصد آن متکی به داخل از کشور است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس بیان کرد: برای ترویج اقتصاد مقاومتی چشممان برای استخدام در دستگاه های دولتی نباشد و جوانان با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها مرتبط با رشته شان کارآفرینی کنند و دستگاه های دولتی از آنها حمایت کنند.

عبادی زاده با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ کارگاه و کارخانه در بندرعباس وجود دارد که تسهیلات دولتی در اختیارشان قرار گرفته اما راکد هستند، گفت: دستگاه قضا برای جلوگیری از فساد در این موضوع ورود کرده است.

وی تاکید کرد:بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب زمانی ما به برجام باز می گردیم که همه تحریم ها برداشته شود و راستی آزمایی نیز صورت گیرد.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه های کشور مطابق سیاست و خط و مشی رهبری حرکت کنند زیرا خیر و صلاح جامعه در آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها