رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رسانه بیشترین نقش را در گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب دارد

حجت‌الاسلام محمدحسنی نقش رسانه و مراکز علمی اعم از حوزه و دانشگاه را در تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مهم و بی‌بدیل عنوان کرد.
کد خبر: ۴۴۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۶ - 19March 2021

رسانه بیشترین نقش را در گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب داردحجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص اهمیت زمینه‌سازی جهت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در بسترسازی اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید پای کار بیایند و هر یک بنا به میزان مسئولیت نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها و نهادها در این رابطه نقش گسترده‌تری را عهده‌دار هستند، افزود: نقش رسانه، اعم از رسانه ملی، رسانه‌های دیداری و شنیداری و رسانه‌های مکتوب نیز در این رابطه بسیار مهم قلمداد می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین نقش مراکز علمی اعم از حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را در تبیین و گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مهم و بی‌بدیل خواند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح نیز باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند، عنوان کرد: نیروهای مسلح با توجه به اینکه یکی از مهمترین ارکان کشور و مورد توجه ویژه فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای هستند، انتظار می رود در این رابطه نیز ایفای نقش کرده و در جهت تربیت نسل جوان انقلابی، مطابق با جامعه آرمانی و متمدن اسلامی که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است، گام بردارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها