مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید سرپرستی استان زنجان بیان کرد؛

تکمیل زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان

زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌های بیمه‌ای با بهره مندی از فناوری‌های نوین تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 13February 2021

تکمیل زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌وکار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سوداور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت، ولی امر و رضایت، ولی امر در رضایت خلق خداوند است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بستر‌های ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.

وی تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه افزود: اجرای طرح‌های امام جواد (ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها