مشاور فرمانده ناجا:

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است

سردار «بهرام نوروزی» گفت: امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هر کس از آن عبور کند با برخورد سخت و قاطعانه مواجه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 13February 2021

امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتیپ پاسدار «بهرام نوروزی» مشاور فرمانده نیروی انتظامی امروز در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه كه در ستاد انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سال‌های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند.

مشاور فرمانده نیروی انتظامی از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان خبر داد و گفت: امروز همه حرکات و رفتار این افراد زیرنگاه تیزبین پلیس قرار دارد به گونه‌ای که هم اقدام مجرمانه آن‌ها در سریع‌ترین زمان کشف و هم به سزای عملشان می‌رسند.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هر کس از آن عبور کند با برخورد سخت و قاطعانه مواجه می‌شود، بیان داشت: اشرار و مجرمان هم به خوبی این موضوع را فهمیده اند که رفتار‌های آنان کنترل و اگر دست از پا خطا کنند عواقب سختی در انتظارشان خواهد بود.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا برای امنیت آفرینی در جامعه با هیچ کس تعارف ندارد و هر کسی از چارچوب قانون خارج و بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت کند با برخورد پلیس مواجه می‌شود.

‌نوروزی گفت: امروز هیچ سازمان و دستگاهی مانند پلیس درگیر ماموریت و عملیات برای امنیت آفرینی نیست و خوشبختانه توانسته‌ایم با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط خوبی را در جامعه ایجاد و رضایت طیف وسیعی از شهروندان را جلب کنیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم زمانی از کار خود راضی خواهد بود که مردم احساس امنیت و رضایت کنند که خوشبختانه با افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل و همچنین تلاش سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه همه ما به عنوان سرباز ولایت باید زمینه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم و تلاش کنیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم، از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای امنیت آفرینی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار