مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

راهیابی 3 اثر از هنرمندان زاهدانی به دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی

«بتول شاهبازی» از راهیابی 3 اثر با موضوع دفاع مقدس از هنرمندان زاهدانی به دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد که همزمان با سراسر کشور تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۴۴۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 13February 2021

راهیابی 3 اثر از هنرمندان زاهدانی به دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی«بتول شاهبازی» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از مفاهیم ناب است که می‌توان در قالب محتواهای دیجیتال در بستر فضای مجازی به مخاطبان به ویژه نسل جوان منتقل کرد.

وی گفت: به همین منظور با هدف انعکاس و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس در فضای مجازی و با توجه به حضور جدی جوانان انقلابی در این حرکت جریان‌ساز، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با همکاری سازمان‌های لشکری و کشوری، دانشگاه‌ها و موسسات فرهنگی، مبادرت به برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی کرده است.

شهبازی بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره سه شنبه 28 بهمن سال جاری ساعت 10 در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان برتر تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی از راهیابی 3 اثر با موضوع دفاع مقدس از هنرمندان زاهدانی به دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی خبر داد که همزمان با سراسر کشور تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار