مجاهدت رزمندگان اسلام در جبهه نبرد از زبان شهید «حاج قاسم سلیمانی» + فیلم

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برای اولین بار صوتی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر کرده است که به تأکید ایشان بر شکستن خط توسط رزمندگان در منطقه عملیاتی والفجر ۸ می‌پردازد.
کد خبر: ۴۴۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۷ - 14February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوت منتشرنشده‌ای از سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را که در عملیات والفجر ۸ برای لشکر ۴۱ ثارالله سخنرانی کرده‌اند، منتشر کرد.

تاکید شهید سلیمانی به رزمندگان برای شکستن خط در عملیات والفجر ۸

شهید سلیمانی در این صوت بر شکستن خط تأکید می‌کنند و در ادامه به نیرو‌های رزمنده این لشکر می‌گوید:

«خودتان را آماده کنید با تمام وجود با دشمن بجنگید. برادران؛ قطعاً سختی وجود دارد، ممکن است تیر بیاد دو تا برادر شهید بشن، دو تا قایق منهدم بشه، اصلاً ترس به خودت راه نده، اصلاً نلرز، اصلاً نترس، اصلاً توجه نکن، به هدفت توجه بکن، به حیثیت اسلام توجه بکن، به امام که نگران هست و متوجه هست و بیدار است توجه بکن، به ملت‌مان توجه بکن، ما باید فدا بشیم اشکالی ندارد ده تایمان در این آب فدا بشیم، ما باید فدا بشیم اشکال نداره ده تایمان در موانع هم شهید بشیم، هیچ اشکالی نداره؛ باید راه باز بشه، باید خط شکسته بشه. شما برادران عزیز همت باید بکنید ان‌شاءالله به حول و قوه الهی که ضربه‌تان سریع باشد و کوبنده و ان‌شاءالله بتوانید برق‌آسا خط را بشکنید.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار