مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

امروز جوانان باید زمینه‌ساز «وحدت انقلابی» در جامعه باشند

سردار «مهدی ظفری» گفت: هدف دشمن مرزبندی عقاید و ایجاد تفرقه بین مسلمین است و جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند.
کد خبر: ۴۴۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 13February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز فرماندهی یگان ویژه استان همدان، با حضور کارکنان این یگان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت:  قبل هر از چیز ابتدا باید از خود سوال کنیم ما برای چه چیزی انقلاب کردیم که جواب این سوال را می‌توان از منشور صحبت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی متوجه شویم که امام فرمودند که انقلاب ما باید شالکه، بنیان و اساس انقلاب جهانی و حکومت اسلامی باشد.

امروز جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند

ظفری عنوان کرد: اگر به غیر از این فکر کنیم قطعا به وضعیتی نامطلوبی دچار می‌شویم و این وضعیت در جامعه ما مرسوم می‌شود و دشمن دارد از این وضعیت سوء استفاده محض می‌کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از ارزش‌های نظام ما است، بیان داشت: تمام اتفاقاتی که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی رخ داده شد باید به صورت مستند در اختیار نسل‌های بعدی قرار بگیرد و همه باید در انتشار ارزش‌های دفاع مقدس و نشر آن تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با اشاره به اینکه دفاع مقدس استراتژی دشمنان ایران اسلامی را دگرگون و نقش مهمی در هدایتگری جامعه  ایفا کرد، ابراز داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک تکلیف است، می‌تواند یک هنر هم باشد.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی مانند یک سوژه است که این سوژه باید جریان داشته باشد و باید برای این سوژه جریان‌سازی کنیم و این وظیفه بر عهده تک‌تک ما است.

ظفری ادامه داد: قبل از این‌که دشمن بیاید و در جامعه ما نفوذ پیدا کند ما باید در جامعه نفوذ پیدا کنیم و اگر دشمن تو‌انسته در جامعه ما نفوذ پیدا کند به خاطر این است که ما هنر نفوذ در جامعه را نداشته‌ایم و امروز این امر مهم به عنوان دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

وی ‌با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) گفت: از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران رهاسازی ایران اسلامی از زیر یوغ کشورهای مستکبر همچون آمریکای جنایت‌کار بود که محقق شده و امروز نیز باید توجه شود که ذره‌ای به این دشمنان اسلام و مسلمین باج ندهیم.

این مسئول تاکید کرد: وحدت، انسجام، پیروی از ولایت، حفظ حجاب و عفاف در وصیت‌نامه‌های شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند که در اجرای این طرح مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند.

ظفری چاپ و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا که درس‌ها و پیام‌های بسیار مهمی برای همه ما دارد را یکی از بهترین روش‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان دانست و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی درصدد جدایی جوانان انقلابی و مؤمن ایران اسلامی از ارزش‌های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

امروز جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند

ظفری بار دیگر با اشاره به اهمیت دادن به موضوعات پیرامونی جوانان بیان داشت: امروز جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند؛ وی اصلی‌ترین هدف دشمن را مرزبندی عقاید و ایجاد تفرقه بین مسلمین عنوان کرد و بیان داشت: ولایت‌مداری و بصیرت تنها راه نجات از مخمصه‌های شیاطین آمریکایی و اسرائیلی است.

ظفری با اشاره به اینکه امروز شهدای مدافع حرم هم به ما یاد می‌دهند عمر خود را در چه راهی صرف کنیم، از جوانان و نوجوانان خواست با الگو قرار دادن شهدا و انجام تکالیف الهی از مدت عمر خود بهترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها