نبوی:

انقلاب اسلامی تداوم نهضت حسینی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامی ایران تداوم نهضت حسینی بود. یکی از ماموریت‌های شاه مبارزه با دین و اسلام بود. پیام امام خمینی (ره) ندای فطرت مردم و متکی بر نهضت عاشورا و مکتب انتظار فرج بود.
کد خبر: ۴۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 13February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه خیابان انقلاب اظهار داشت: انقلاب ما انقلابی به نام خدا بود و با کلمه لا اله الا ا... شروع شد. پیام رهبری طاغوت‌های زمانه را دفع می‌کرد و در جهت انجام این رسالت بود و پشتوانه ایشان مکتب اسلام و قرآن بود و مردم مسلمان پیرو اهل بیت (ع) نیز در این بین پیوند خوردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تداوم نهضت حسینی بود. یکی از ماموریت‌های شاه مبارزه با دین و اسلام بود. پیام امام خمینی (ره) ندای فطرت مردم و متکی بر نهضت عاشورا و مکتب انتظار فرج بود.

نبوی همچنین افزود: جوان‌های الان از انقلاب باورمندی و اعتماد به خود را به خوبی یاد گرفته‌اند. همه ما دل بستیم به اینکه تداوم انقلاب را در این جوان‌ها و پیشتازی آن‌ها ببینیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام افزود: وظیفه ما این است که سیاست‌های راه‌گشایی را خدمت مقام معظم رهبری بیان کنیم تا ایشان سیاست‌ها را ابلاغ کنند. نمایندگان مجلس بر اساس این سیاست‌ها قوانینی که دست و پاگیر هستند را اصلاح کنند تا به نظام حقوقی شفاف برسیم و قوه مجریه هم با ایجاد نظام اداری، بروکراسی را اصلاح کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار