سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن:

تجاوز‌ها و محاصره یمن را متوقف کنند تا صلح برقرار شود

عبدالسلام ضمن تأکید بر لزوم برداشتن گام عملی برای پایان دادن به جنگ یمن، گفت که تنها در صورت پایان دادن به تجاوز‌ها علیه یمن و محاصره این کشور صلح محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ - 13February 2021

آمریکا نیرو‌های خود را از «عین الاسد» و «حریر» جمع کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه «المسیره»، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیأت مذاکره کننده صنعاء بر لزوم پایان دادن به تجاوز‌ها و لغو محاصره یمن تأکید کرد و اظهار داشت: «بار‌ها تکرار کردیم که عملیات‌های نظامی ما کاملا دفاعی است و تا زمان توقف تجاوز متجاوزان و برداشته شدن محاصره ادامه خواهد یافت».

این اظهارات درست پس از آن است که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن لحظاتی قبل اعلام کرد که در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی علیه یمن و محاصره مردم این کشور، یک هدف نظامی بسیار مهم در فرودگاه بین‌المللی «ابها» (جنوب غرب عربستان) هدف قرار گرفته است.

محمد عبدالسلام ادامه داد: «بدون برداشتن گام‌های عملی که منجر به صلح حقیقی شود، هر گونه اظهارنظر-هرچند مثبت- بی معناست».

وی همچنین تأکید کرد: «تجاوز‌ها را متوقف کنید و محاصره را از مردم یمن بردارید تا صلح برای همه برقرار شود».

اظهارات سخنگوی انصارالله پس از سخنان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکاست که در سخنرانی اخیر خود با انتقاد از اوضاع انسانی در یمن ادعا کرد، دولت او تلاش دارد جنگ در این کشور را متوقف کنند و از تیم ویژه خود در غرب آسیا خواسته برای حصول آتش‌بس در یمن اقدام کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار