معاون اجرایی ارتش:

پادگان‌های ارتش امن‌ترین و سالم‌ترین مراکز برای سربازان وظیفه است

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه سربازان در ساعت‌های فراغت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای می‌شرکت می‌کنند، گفت: امروز ماموریت‌هایی در بخش‌های زمین، هوا، دریا برعهده سربازان است که در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارند و این دوران باید بستر تجربه اندوزی آن‌ها را فراهم کند.
کد خبر: ۴۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 13February 2021

پادگان‌های ارتش امن‌ترین و سالم‌ترین مراکز برای سربازان وظیفه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز آجا که به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: در طول دفاع مقدس حضور و وجود سربازان در لشگرها، گردان‌های رزمی، یگان‌های ارتش بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز بود.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه امروز سربازی در ایران اسلامی نعمت بزرگی است، ادامه داد: از وجود جوانان در حوزه‌های خودکفایی، فرهنگی، عملیاتی، آموزشی بهره گرفته می‌شود و در بخش مهارت آموزی سربازان قدم‌های بزرگی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه در تمام مراکز و پادگان‌های ارتش سربازان دارای تخصص و حرفه هستند، یادآور شد: سربازان در ساعت‌های فراغت در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای می‌شرکت می‌کنند و با کسب مهارت و پس از دوران مقدس سربازی برای خانواده و جامعه موثر باشند.

امیر سرتیپ محمودی درباره اقدامات ارتش در مراکز آموزشی سربازان برای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: برنامه ریزی ویژه‌ای در مراکز آموزشی سربازان و کارکنان وظیفه انجام شده و آموزش‌ها لحظه‌ای به تاخیر نیفتاده و پذیرش‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پادگان‌های ارتش امن‌ترین و سالم‌ترین مراکز بهداشتی برای سربازان وظیفه است، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی خوبی انجام شده و هیچ نگرانی بین سربازان نیست. ما بخاطر وجود جوانان ایرانی احساس غرور داریم چرا که جوان ایرانی در بخش‌های مختلف برای کشور عزیزمان مفید هستند.

امیر سرتیپ محمودی با تاکید بر اینکه سربازان آماده هستند در صورت هجوم دشمن در صف رزمندگان قرار گیرند، افزود: سربازان جوان ایرانی با ورود به جامعه بزرگ سربازی، خود را فردی تاثیر گذار برای پاسداری ازهویت، آیین، مرز و بوم و ناموس مردم می‌دانند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه سربازان از ارکان ارزشمند و مهم یگان‌های ارتش و نیرو‌های مسلح هستند، گفت: با گذر از کوچه‌های سرزمین ایران اسلامی نام شهیدان در تابلو‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها حک شده و به چشم می‌خورد و در همایش تجلیل از آزادگان و جانبازان متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از این عزیزان سرباز بوده اند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ۲میلیون و ۶۴۰ سرباز حضور داشتند، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حدود ۴۰ هزار نفر سرباز به شهادت رسیدند که یاد و خاطره همه شهدای سرباز را گرامی می‌داریم.

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه امروز بخشی از وظایف و ماموریت‌های ارتش توسط سربازان انجام می‌شود، یادآور شد: امروز ماموریت‌هایی در بخش‌های زمین، هوا و دریا برعهده سربازان است که در خط مقدم مقابله با تهدیدات قرار دارند و این دوران باید بستر تجربه اندوزی آن‌ها را فراهم کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها