وصیتنامه شهید «فتح الله شجاعی»؛

نگذارید عمال آمریکا و منافقان در میان شما رخنه کنند

شهید «فتح الله شجاعی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: کشور خود را به یک کشور خودکفا و مستقل مبدل کنیم و دیگر نگذارید عمال آمریکا و منافقان بظاهر اسلامی در میان شما رخنه کنند.
کد خبر: ۴۴۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 13February 2021

نگذارید عمال آمریکا و منافقان بظاهر اسلامی در میان شما رخنه کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «فتح الله شجاعی» در تاریخ 1344/11/20 در روستای آبطویل بوشهر دیده به جهان گشود و در 23 آبان سال 1361 در منطقه عین خوش به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«یا ایها الذین آمنوا کونوا قوامین بالقسط شهداء ا... ولو علی انفسهم ولوالدین و الاقربین»، ای کسانی که ایمان آورده اید از قیم کنندگان به عدل و گواهانی برای خدا باشید اگر چه این شهادت بر علیه خویش یا پدر و مادر می باشد.

«ان ا... یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم مرصوص».

پس از حمد و سپاس خداوند تبارک و تعالی وصیت نامه خود را به این شرح آغاز می کنم.

 با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و سلام بر شهیدان بخون خفته ای که جان خود را در راه حق و حقیقت نثار نمودند تا با خون خود مسیر حرکت این انقلاب را هموار ساخته و درخت انقلاب را آبیاری نمایند.

 و خداوند به من این فرصت را داد که قدم به جبهه های نبرد حق علیه باطل گذارم و همدوش برادران رزمنده و شجاع به جهاد بپردازم و براستی سپاس این نعمت بزرگ را چگونه می توانم بجای آورم بجز اینکه جان خود را در راه او فدا نمایم تا شاید بدین طریق افکار باطل و گناهانی که در گذشته مرتکب شده ام جبران کنم.

 و شایستگی آنرا ارزانیم دارد که در این صورت به امید و آرزوی قلبی و درونی خود رسیده ام؛ ولی پروردگار بزرگ از تو می طلبم که نیات ما را برای خود خالص گردانیده و جان ناقابل را به این فوز عظیم قابل بگردان.

 برادر من، خواهر من روی سخنم با شماست شما که هم نسل خود هستی به هوش باش، خوب چشمانت را باز کن فردا هیچ بهانه و پاسخی در پیشگاه خداوند نداری احساسات و هوی هوس های خود را بدور بیانداز.

 و توصیه ام به تو پدر عزیزم این است تا آنجا که در توانائی داری و از تو بر می آید سنگر کشاورزی مرهون سنگر جبهه های نبرد رها نکن و به کشاورزی و تولید خود ادامه بده تا نیازی به کشورهای قدرت طلب و امپریالیسم آمریکا نداشته باشیم.

 و کشور خود را به یک کشور خودکفا و مستقل مبدل نمائیم و دیگر نگذارید عمال آمریکا و منافقان بظاهر اسلامی در میان شما رخنه کنند.

  و برای اینکه خون شهیدان پایمال نگردد هر جائیکه باقیمانده ای از اینها مشاهده نمودید به مراکز دولتی اعم از سپاه و بسیج و شهربانی اطلاع دهید.

 وا... آنان منافقانی هستند که قرآن را همچون معاویه بر سر نیزه کردند و با علی (ع) بیعت نکردند.

 و تو ای مادر من، من با تو چه بگویم دلم می خواهد که تو مادر یک شهید باشی و می دانم که این آرزو را داری و حال که به آرزوی خود رسیدی بیش از هر چیز خود را بر خاک بیندازید و به درگاه مقدس خداوند که آفریدگار جهان هستی است سجده شکر بجای آورید که چنین افتخاری نصیب تو کرد.

 مادر من می دانم احتیاجی به سفارش نمی باشد ولی نکند بر من گریه کنی، نکند اشک بریزی و ناراحت و متأثر برای من بگردی.

 نمی خواهم بگویم که اصلاً  گریه نکن این به من ربطی ندارد ولی در انظار مردم گریه نکن و هر چه که می توانی در تنهائی گریه کن.

و به خانواده های شهداء دیگر دلداری بده پس مستلزم است به شکرانه این نعمت بزرگ صبر و بردباری پیشه ساخته و راضی به رضای خدا شوید و در آخر بیانم از اینکه به آمدن من به جبهه مخالفت نکردید تشکر می کنم و پیروزی رزمندگان اسلام را آرزومندم .

والسلام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار