برگزاری کمیسیون پزشکی در ۶ استان کشور

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های مرکزی، البرز، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ - 14February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان در استان کرمانشاه اظهار داشت: این کمیسیون در تاریخ ۲۱ بهمن با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و در پایان ۱۵۹ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت شدند.

وی ادامه داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان چهارمحال و بختیاری نیز در مورخ ۲۳ بهمن با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات این کمیسیون ۱۳۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان مرکزی نیز گفت: این کمیسیون در مورخ ۲۳ بهمن با حضور شش نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۳۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

حبیب‌اللهی ادامه داد: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان البرز در ۲۰ بهمن با حضور شش نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که ۱۲۸ نفر از متقاضیان طی جلسات این کمیسیون مورد معاینه قرار گرفتند. همچنین کمیسیون مربوط به ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان البرز نیز در تاریخ ۱۹ بهمن با حضور شش نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۰۰ پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان برای حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان ایلام در روز‌های ۲۲، ۲۳ و ۲۴ بهمن گفت: جلسات این کمیسیون با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و طی سه روز ۳۸۸ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان اصفهان نیز در روز‌های ۲۳ و ۲۴ بهمن با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۲۴۱ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیر جنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار